Το Πάσχα πλησιάζει και όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια, είναι παράδοση για τα Jumbo να κυκλοφορούν το διαφημιστικό τους σποτ, το οποίο συνήθως είναι ένα αποκύημα που προκαλεί ορισμένες αντιδράσεις. Άλλο ένα αντίστοιχο σποτ κυκλοφόρησε, κι αυτή τη φορά έχει φόντο τους vegan. Ή για να το θέσουμε πιο σωστά: Τη διαμάχη μεταξύ των κρεατοφάγων και των vegan.

Βρισκόμαστε κάπου στο διάστημα, με Τάσο Μπουγά να ερμηνεύει με παραλλαγή το τραγούδι της Νατάσας Θεοδωρίδου «Φεγγάρι μου». Όσο το τραγουδά, περνάνε από τα μάτια μας ένα αρνί στη σούβλα, ποτήρια με μπυρα, πασχαλινά κόκκινα αυγά ως διαστημόπλοια, μία στρίπερ-λαγουδάκι να κάνει pole dancing και σερβιτόρους να φοράνε ποδιά jumbo. Όλα τα παράδοξα μαζί, δηλαδή.

Το ερώτημα όμως είναι ένα: Γιατί βρίσκεται ο Μπουγάς στο διάστημα; Γιατί φαίνεται πως τον έχουν εξορίσει οι κακοί vegans. «Φεγγάρι εδώ θα ψήσω τον αμνό, γιατί οι vegans με ‘διωξαν απ’ τη Γη μου. Ελάτε κόσμε μου εγώ κερνώ, γιατί είμαι φύλακας και άγγελος του εθίμου. Moon-dance. Γι’ αυτούς η τσίκνα είναι ντεμοντέ, για μένα eau de cologne πολυτελείας. Ελάτε ψήστες μου, καμάρια του λαού μες το ντουμάνι να πνιγεί ο γαλαξίας», ακούγεται να τραγουδά. 

Προς το τέλος της διαφήμισης, ο ίδιος κρατά μια  λαμπάδα μπριζόλα ζητά από τους vegan να μείνουν μακριά κι αγαπημένοι, ενώ την ίδια στιγμή εμφανίζεται και ένας vegan με μία λαμπάδα μαρούλι. 

Στην λεζάντα του βίντεο, τα Jumbo γράφουν: «Πως θα εξελιχθεί το διατροφικό μέλλον της ανθρωπότητας; Ποια θα είναι η θέση της κρεατοφαγίας; Πως θα εξελιχθεί ο veganισμός; Τα Jumbo, στέκονται διορατικά και ατενίζουν το ελληνικό Πάσχα στο μέλλον, με μια προφητική ταινία…. Ποια θα είναι η θέση του Πλανητάρχη σε αυτή τη διατροφική διένεξη; Το μόνο σίγουρο, είναι ότι πολλά μπορούν να μας «χωρίσουν» στο μέλλον. Θα μας ενώνει όμως πάντοτε, η πασχαλινή λαμπάδα και τα αγαπημένα Jumbo. Καλή προβολή και χαρούμενο Πάσχα σε όλους!».

Ενόσω υπάρχει «κόντρα» ανάμεσα στους κρεατοφάγους και τους vegan, τα Jumbo ρίχνουν εν μέρει περισσότερο λάδι στη φωτιά, παρά τη χιουμοριστική διάθεση της εταιρείας. Από μεριά τους, οι vegan χαρακτηρίζουν τη διαφήμιση «θλιβερή» και εντελώς «οπισθοδρομική», θεωρώντας πως πετάει «ευθείες βολές» προς εκείνους.