Οι εποχές στην τηλεόραση ως προς την τηλεθέαση, έχουν αλλάξει. Όποια σειρά, εκπομπή ή τηλεπαιχνίδι/ριάλιτι κάνει 20%, θεωρείται κυρίαρχο και τρομερά επιτυχημένο. Με 15% θεωρείται πολύ καλό. Γι’ αυτό και η τηλεθέαση που έκανε ο Λάκης Λαζόπουλος στην πρεμιέρα του Αλ Τσαντίρι Νιουζ, δε μπορεί παρά να αποτελεί ένα σημείο αναφοράς και να συζητηθεί. Πρόκειται, εξάλλου, για μια τηλεθέαση που δεν έχει δει κανένα άλλο πρόγραμμα φέτος και μόνο το προτελευταίο σε τηλεθέαση κανάλι έχει καταφέρει να την προσεγγίσει.

Ας αφήσουμε τις αοριστίες και ας μιλήσουμε με αριθμούς. Ο Λάκης Λαζόπουλος είχε ποσοστά τηλεθέασης 31,1% στο δυναμικό κοινό και 30,5% στο γενικό σύνολο της τηλεθέασης, νούμερα δηλαδή που δεν έχουν καταγραφεί φέτος σε καμία άλλη στιγμή.

Οι σειρές απέχουν αρκετά από αυτό, με μόνο την Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα να κάνει στην πρεμιέρα της ένα 23%. Στις εκπομπές, η Φαίη Σκορδά στις πρώτες της εβδομάδες είχε ποσοστά κοντά στο 21-22% στο γενικό σύνολο, ενώ οι ενημερωτικές εκπομπές, ιδίως του ΣΚΑΪ, πιάνουν ποσοστά κοντά στο 22% κάποιες μέρες, μόνο όμως στο γενικό σύνολο.

Βάζει σκέψεις στον ανταγωνισμό ο Λαζόπουλος

Μόνο το The Voice έχει πάει ψηλά σε μια από τις δύο βασικές κατηγορίες μέτρησης τηλεθέασης, πετυχαίνοντας ως και 27%. Δηλαδή ο ΣΚΑΪ, που βρίσκεται στο σύνολο της τηλεθέασης φέτος κάτω από ΑΝΤ1, MEGA, ALPHA, STAR, έχει το μόνο πρόγραμμα που πέρασε το 25%. Από τα φετινά περίεργα.

Εξηγείται, σαφώς, αυτή η επιτυχία που είχε στην πρεμιέρα ο Λαζόπουλος, διότι έχουν γίνει τόσα πολλά που ο κόσμος περίμενε για πολλά χρόνια να ακούσει την σάτιρα-άποψή του, και είναι εντυπωσιακό πως δεν χρειάστηκε κάποια ιδιαίτερη προώθηση. Είναι ένα πρόσωπο που πουλάει πολύ τηλεοπτικά, ακόμα και στους haters του.

Θα έχει ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον να δούμε αν θα συνεχιστεί αυτή η απήχηση. Το βέβαιο είναι πως ο Λαζόπουλος βάζει σιγά σιγά τα άλλα κανάλια σε σκέψεις για την προστασία των σειρών τους που προβάλλονται εκείνες τις ώρες.