Δεν έχει περάσει πάνω από μήνας από την κυκλοφορία του τραγουδιού Zari με το οποίο θα μας εκπροσωπήσει η Μαρίνα Σάττι στη Eurovision και το βράδυ της Τρίτης, η τραγουδίστρια ανέβασε στο Youtube μια unplugged εκδοχή του τραγουδιού, ένα videoclip ακόμα πιο κοντά στα δικά της balkan/folk δεδομένα και πολύς κόσμος που στην αρχή δεν είχε δει με καλό μάτι το τραγούδι, άρχισε να αναθεωρεί, κατ’ ομολογίαν τους.

Σε αυτό το κλιπ δεν υπάρχουν τουριστικές εικόνες και τα κλασικά που βλέπουμε στην Αθήνα, αλλά είναι ένα τραπέζι, η Μαρίνα Σάττι, η μπάντα της, δυο κοπέλες για τα φωνητικά, και μεταξύ μεζέδων και ουζοκατάστασης, τραγουδάει το Zari, που έχει έναν διαφορετικό ήχο, με ακόμα πιο έντονο balkan beat, έχοντας στην ουσία επιμηκύνει την μελωδία στα πρώτα 30-35 δευτερόλεπτα της ορίτζιναλ εκτέλεσης.

Είναι ακόμα πιο ισχυρή η παρουσία για τα πνευστά, τα κλαρινοειδή και το τραγούδι έχει γίνει ακόμα πιο πανηγυριώτικο.

Για κάποιο λόγο, αυτή η εκδοχή έχει αποτυπώσει το Zari ως αρκετά διαφορετικό στο μυαλό του κόσμου, με αποτέλεσμα το τραγούδι να το εκτιμούν αρκετοί από αυτούς που αρχικά το είχαν θεωρήσει ακατάλληλο και κακό, κι έτσι έχει πιάσει ήδη τις 220.000 προβολές στο Youtube και είναι Νο3 στα trendings.

Εμείς δεν αντιλαμβανόμαστε καμία τεράστια διαφορά πάντως, αλλά οφείλουμε όλοι μας να αναγνωρίσουμε πως η Μαρίνα Σάττι μουσικά έχει τρομερό ταλέντο, έχει γνώσεις, έχει αισθητική, έχει προσέγγιση. Δεν είναι ετερόφωτη, δεν είναι ουδέτερη. Προκαλεί τα έντονα συναισθήματα και, στο τέλος της ημέρας, αυτό είναι η Eurovision. Δεν είναι και για να γίνει εθνικό ζήτημα.