Μετά τον γάμο της το 2019 με τον Κουκ Μαρόνι, η Τζένιφερ Λόρενς πέρασε ένα διάστημα αποχής από τις παραγωγές σινεμά. Ακόμα και δύο χρόνια για ένα τόσο καυτό όνομα, που αποτελεί μια από τις πιο ακριβοπληρωμένες, είναι πολύ μεγάλο διάστημα. Αφοσιώθηκε στη δημιουργία της εταιρείας της και φυσικά στη σχέση της. Τώρα, έχει ξαναμπεί για τα καλά σε beast mode και η θέλει να κάνει ξανά την αλλαγή στα κινηματογραφικά δρώμενα του Χόλιγουντ.

Ας μην ξεχνάμε πως η Τζένιφερ Λόρενς ήταν αυτή που με τον τρόπο της ώθησε τη βιομηχανία στο να πληρώνει καλύτερα τις γυναίκες και ήταν η πρώτη που έσπασε το φράγμα των 20 εκατομμυρίων δολαρίων ανά ταινία. Σε μια περίοδο που η Σκάρλετ Γιοχάνσον δίνει τη δική της μάχη έναντι της Disney και διεκδικεί 50 εκατομμύρια δολάρια, τα οικονομικά δεδομένα που περιτριγυριζόυν τη Λόρενς, ίσως αποτελούν το ξεκίνημα μιας νέας εποχής.

Ο ανταγωνισμός στις streaming πλατφόρμες έχει ανεβάσει υψηλά τον πήχη και βλέπουμε να δίνονται ποσά για παραγωγές που πριν 5-6 χρόνια δεν τα φανταζόμασταν. Δεν είναι μόνο το έπος του Lord of The Rings prequel ή το The Last of Us που θα ξεπεράσει το Game of Thrones. Είναι και το Argylle του Μάθιου Βον που το αγόρασε η Apple για 200 εκατομμύρια δολάρια. Είναι και τα 80 εκατομμύρια δολάρια που δίνονται στη Τζένιφερ Λόρενς και τον Πάολο Σορεντίνο από το Netflix για να αγοράσει την ταινία που ετοιμάζουν για την ατζέντισσα της δεκαετίας του ’60 και του ’70, τη Σου Μένγκερς.

Η Τζένιφερ Λόρενς αλλάζει ξανά το τοπίο του σινεμά

Η Τζένιφερ Λόρενς σηματοδότησε την επάνοδο της μέσα από το Don’t Look Up που θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο στο Netflix, ενώ ετοιμάζει ήδη με τον Σορεντίνο ταινία βασισμένη στο βραβευμένο με Πούλιτζερ βιβλίο της Τερέζα Κάρπεντερ, όπου θα υποδυθεί την Άρλιν Μπρίκμαν, μια Εβραία στη Νέα Υόρκη που θα μπει στα βαθιά της νεοϋορκέζικης μαφίας.

Το Netflix έχει ήδη προσφέρει 80 εκατομμύρια, αλλά η Apple μπορεί να ανεβάσει το ποσό στα 95 εκατομμύρια, κάτι που σημαίνει ότι η Τζένιφερ Λόρενς μπορεί να βάλει στην τσέπη της μόνο για την παραγωγή κοντά στα 40 εκατομμύρια!

Μια τέτοια εξέλιξη δεν αφορά μόνο το μισθό της Λόρενς, αλλά και το πώς κινείται πια η βιομηχανία του θεάματος. Αυτό που προσφέρουν οι πλατφόρμες δύσκολα μπορεί να το ματσάρει το σινεμά: την αδιαφορία για τα εισιτήρια. Γιατί ένας ηθοποιός να ρισκάρει μια ταινία του να πάει άπατη, όταν ξέρει πως σε μια πλατφόρμα θα τη δουν σίγουρα 20-30 εκατομμύρια;