Περισσότερες από 8,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις στο Google σε καθημερινή βάση, στην αναζήτηση πληροφοριών και πάσης φύσεως απαντήσεων, φαίνεται ότι οι χρήστες ανάλογα με τις ώρες της ημέρας, επιδιώκουν να βρουν ποσοστιαία, παρόμοια στοιχεία.

Η ομοιότητα στην καθημερινότητα του σύγχρονου ατόμου άλλωστε, αποτυπώνεται και στις διαδικτυακές μας συνήθειες. Οι Michelle Rial, Raplael Lee και τα Google Trends λοιπόν, συνεργάστηκαν, θέλοντας να δώσουν μια απάντηση στο ερώτημα «Τι ψάχνουμε στο Google

Η συγγραφέας και illustrator και ο μηχανικός τεχνολογίας ανέλυσαν δεδομένα αναζητήσεων της Google και παρουσίασαν τα ευρήματα της έκθεσης με εικονογραφημένο υλικό.

Στην έρευνά τους ανακάλυψαν πως όλοι όσοι πραγματοποιούμε αναζητήσεις στο διαδίκτυο μέσω της Google, έχουμε μεταξύ μας πολλά κοινά σε σχέση με τις ώρες που ψάχνουμε συγκεκριμένα πράγματα.

Πρωϊνές αναζητήσεις

Η «γιόγκα» και το «γαλλικό τοστ» φαίνεται πώς απασχολούν πολύ συχνά τους χρήστες της μηχανής αναζήτησης της Google τις πρωινές ώρες. Αυστραλία, Βέλγιο, Καναδάς και Γαλλία εμφανίζουν χρήστες, οι οποίοι ψάχνουν οτιδήποτε αφορά τη τη γιόγκα το πρωί.

Οι αναζητήσεις για «french toast» έχουν την τιμητική τους σε Γερμανία, Νότια Κορέα, Νιγηρία και Ταϊβάν.

Στο Πακιστάν και στην Ισπανία, αναζητούν όρους που έχουν να κάνουν με τον διαλογισμό. Η Ελλάδα, η Νιγηρία, οι Φιλιππίνες και η Ρωσία συγκεντρώνουν όλες την ίδια ανάγκη και αγάπη για προσευχή, με τις λέξεις κλειδιά που ταιριάζουν με αυτή, να είναι μεγαλύτερες σε ποσοστά.

Μεσημεριανές αναζητήσεις

Καθόλου εντύπωση δεν μας κάνουν οι αναζητήσεις των χρηστών τα μεσημέρια. Σουηδία, Τουρκία, Ολλανδία και Χιλή λατρεύουν να αναζητούν συνταγές για noodles, τα οποία κατέχουν τις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων. Η παέγια κυριαρχεί στις αναζητήσεις στην Φιλανδία, την Ολλανδία, την Ινδονησία και την Αυστραλία.

Σούπα προτιμούν για τα μεσημέρια τους σε Δανία, Αίγυπτο και Σουηδία ενώ Καναδοί, Ινδονήσιοι, Πολωνοί και Σουηδοί λατρεύουν να ψάχνουν να παραγγείλουν έτοιμο φαγητό.

Οι απογευματινές αναζητήσεις

Σε Ελλάδα, Χιλή, Ηνωμένο Βασίλειο και Ιαπωνία ψάχνουν για σούσι

Οι Έλληνες χρήστες όμως έχουν μάθει και το φαλάφελ και έτσι αναζητούν τη λέξη φαλάφελ, όπως και οι χρήστες σε Ισπανία, ΗΠΑ και Σιγκαπούρη. Γαλλία, Ισραήλ, Πακιστάν και Πορτογαλία ψάχνουν για πίτσα, ενώ σε Ινδία, Πολωνία και Αργεντινή δείχνουν να προτιμούν τις μπρουσκέτες.

ΗΠΑ, Γερμανία και Αυστραλία εστιάζουν επίσης στην «πανακότα». Σε Αυστραλία, Ελβετία, Πακιστάν και Ιαπωνία θέλουν να μάθουν πώς θα φτιάξουν, ή πού θα βρούνε να αγοράσουν mochi, το ιαπωνικό επιδόρπιο που παρασκευάζεται από ριζάλευρο και συνιστά νέο trend.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι για το Βέλγιο, την Ισπανία, την Γαλλία και την Τσεχία ο όρος «συναυλία» είναι κοινός και δημοφιλής στις αναζητήσεις τους

Βραδινές αναζητήσεις

Οι χρήστες σε Βραζιλία, Χιλή, Φιλιππίνες και Ουκρανία, αναζητούν οτιδήποτε σχετίζεται με την στεναχώρια και την θλίψη. Σε Καναδά, Αυστρία, Κολομβία, Αυστραλία, Ρουμανία, Ισπανία και Περού οι όροι «πόνος στην μέση», «διάρροια» και «δυσκοιλιότητα» είναι οι πιο δημοφιλείς. Για Ρωσία, Ινδονησία και Ινδία, ο όρος «αϋπνία» κατέχει τα ηνία.

Σε Αυστραλία, Βραζιλία, Μεξικό, Γαλλία, Ισπανία, Πολωνία και Κολομβία, οι όροι «αγνωστικισμός», «αθεϊσμός» και «κρυπτονομίσματα» είναι οι δημοφιλέστεροι.

Στην Ελλάδα, φαίνεται ότι βράδυ σημαίνει «κρασί και φίλοι» και κάτι που φαίνεται πώς έχουμε κοινό με Ουγγαρία, Δανία και Ισπανία.