Στροφή στην προβολή μικρών νησιωτικών προορισμών με ιδιαίτερο περιβαλλοντικό ενδιαφέρον κάνει το υπουργείο Τουρισμού με την υφυπουργό, Έλενα Ράπτη να χαρακτηρίζει αυτή την επιλογή ως «μονόδρομο».

Από το βήμα του 5ου συνεδρίου «Ελληνικός Τουρισμός, μια Εθνική Υπόθεση» η υφυπουργός Τουρισμού, Ελενα Ράπτη εξέφρασε την φιλοδοξία της να εισέλθει όλη η Ελλάδα στον τουριστικό χάρτη με σεβασμό στην διαφοροποίηση και την προστασία του περιβάλλοντος.

«Δεν επιδιώκουμε να γίνει για παράδειγμα η Κάλυμνος, μικρή Μύκονος, πολλώ δε μάλλον που έχει ήδη επιλέξει να κινείται σε διαφορετικό επίπεδο διακοπών και είναι καθιερωμένη ως διεθνής αναρριχητικός προορισμός», ανάφερε η υφυπουργός δίνοντας το στίγμα της πολιτικής για διάχυση του πληθυσμού των επισκεπτών σε όλη την χώρα με πολλαπλά οφέλη για τους προορισμούς.

Η υφυπουργός Τουρισμού επέστησε την προσοχή στο γεγονός ότι το τουριστικό κοινό έχει αλλάξει. Η ίδια μάλιστα επικαλέστηκε την έρευνα της American Express το 2023, βάση της οποίας η γενιά των Millenials αλλά και η γενιά «Ζ» είναι διατεθειμένοι να κόψουν από τα χρήματα με τα οποία θα αγόραζαν ένα αγαθό, προκειμένου να κάνουν ένα ταξίδι που ονειρεύονται. Η υφυπουργός αναφέρθηκε και στην επιρροή που έχουν οι λεγόμενοι influencers στην προβολή τουριστικών προορισμών, αλλά και η επίδραση των ψηφιακών νομάδων.