Σύμφωνα με έρευνα με τη συμμετοχή 25 εμπορικών σημάτων αυτοκινήτων και 15 αυτοκινητοβιομηχανιών που δημοσιεύθηκε από το Ίδρυμα Mozilla την Τετάρτη, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan δήλωσε ότι θα μπορούσε να πουλήσει πληροφορίες σχετικά με τη σεξουαλική δραστηριότητα οδηγών και επιβατών, τη νοημοσύνη και την κατάσταση της υγείας τους σε «μεσίτες» δεδομένων, αστυνομικές Αρχές και άλλες εταιρείες ή υπηρεσίες.

Επιπλέον, η γερμανική Volkswagen γνωστοποίησε πως μπορεί να καταγράφει τις φωνές των οδηγών ώστε να χρησιμοποιεί τα δεδομένα αυτά για στοχευμένες διαφημίσεις.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν επίσης πως το 84% των αυτοκινητοβιομηχανιών που εντάχθηκαν στην έρευνα μπορούν να μοιράζονται, ακόμη και να πουλούν, δεδομένα σε άλλες εταιρείες. Πάνω από τις μισές μάρκες αυτοκινήτων παραδέχτηκαν πως μπορούν να μοιράζονται δεδομένα με κυβερνήσεις και αστυνομικές Αρχές όταν τους ζητείται και όχι όταν λαμβάνουν την απαραίτητη δικαστική εντολή. Όπως επισημαίνουν δε στην έρευνα, οι καταναλωτές σπανίως έχουν την ευκαιρία να γνωρίζουν και να συναινούν στους κανόνες απορρήτου των αυτοκινήτων τους. Η ιαπωνική Subaru, για παράδειγμα, δήλωσε πως το να επιβαίνει κανείς σε ένα από τα αυτοκίνητά της συνεπάγεται την αυτόματη συγκατάθεση στην πολιτική απορρήτου της.

Διαβάστε τη συνέχεια στο 4troxoi.gr