Η Riley Reid δεν χρειάστηκε ποτέ βοήθεια για την προώθηση της σελίδας της OnlyFans.

Πριν ενταχθεί στην πλατφόρμα το 2020, η 30χρονη ηθοποιός απολάμβανε την αναγνώριση στη βιομηχανία ταινιών για ενήλικες, όπου είχε κερδίσει δεκάδες βραβεία και είχε συγκεντρώσει ένα μεγάλο πλήθος θαυμαστών.

Ωστόσο, πολλοί δημιουργοί περιεχομένου για ενήλικες στο OnlyFans δεν είναι τόσο τυχεροί και βασίζονται σε διάφορες μορφές μάρκετινγκ για να αυξήσουν τους ακόλουθούς τους.

Η Reid, η οποία συγκαταλέγεται στο 0,01% των κορυφαίων κερδών στην πλατφόρμα, το συνειδητοποίησε αμέσως μετά την εγγραφή της στο OnlyFans, όταν άρχισε να λαμβάνει μηνύματα από δημιουργούς περιεχομένου που της ζητούσαν να τους προωθήσει στη σελίδα της.

«Συνειδητοποίησα ότι υπήρχε έλλειψη ευκαιρίας για μικρότερα κορίτσια ή αγόρια να αναπτύξουν την επωνυμία τους», είπε η Reid στο Insider. «Πολλά κορίτσια απλώς μου ζητούσαν να πληρώσω για τις φωνές».

Η Reid εντάχθηκε σε ένα δίκτυο χιλιάδων δημιουργών περιεχομένου για ενήλικες που αγοράζουν και πουλούν «shoutouts» για να διαφημιστούν στο OnlyFans και σε άλλες πλατφόρμες Κοινωνικών Μέσων, όπως το Twitter και το Instagram.

Οι δημιουργοί ξοδεύουν συλλογικά εκατομμύρια δολάρια κάθε μήνα σε αυτήν την πρακτική μάρκετινγκ, προκειμένου να αποκτήσουν ακολούθους και να αυξήσουν το εισόδημά τους.

Το Insider μίλησε με εννέα από αυτούς για το πώς λειτουργεί και γιατί είναι τόσο σημαντικό για την καριέρα τους.

Η Isabella James είναι μια δημιουργός περιεχομένου για ενήλικες με 133.000 συνδρομητές στο OnlyFans. Είπε ότι επενδύει έως και 40.000 δολάρια το μήνα σε «shoutouts».

Isabella James OnlyFans

Η Isabella James

OnlyFans: Τα «shoutouts» παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιτυχία πολλών σελίδων

Η πρακτική των shoutouts αναπτύχθηκε ως απάντηση στην απουσία αλγορίθμου ανακάλυψης στο OnlyFans.

«Το OnlyFans δεν έχει πραγματικά προτεινόμενους χρήστες», σημειώνει η Reid.

«Το Instagram μπορεί να εμφανίζει προτεινόμενα άτομα… αλλά το OnlyFans δεν έχει τα ίδια εργαλεία ή λειτουργίες».

Η εταιρεία, από την πλευρά της, είπε στο Insider μέσω email ότι η απόφαση να μην προσφέρουμε μια παραδοσιακή λειτουργία για δυνατότητα εντοπισμού είναι «μια στρατηγική επιλογή σχεδιασμού, με στόχο να δοθεί προτεραιότητα στον έλεγχο και την ασφάλεια των χρηστών».

Για αυτόν τον λόγο, η αλληλοπροώθηση έχει γίνει ένα ουσιαστικό εργαλείο μάρκετινγκ για ενήλικες δημιουργούς περιεχομένου που βασίζονται σε μηνύματα για αύξηση ακολούθων και εισοδήματος.

Ορισμένοι δημιουργοί είπαν ότι επενδύουν έως και το 50% του μηνιαίου εισοδήματός τους σε «shoutouts».

Η Brie Nightwood, ένα μοντέλο της OnlyFans με σχεδόν 81.800 θαυμαστές, άρχισε να αγοράζει και να πουλάει «shoutouts» αρκετούς μήνες αφότου έγινε μέλος της OnlyFans το 2020.

Αν και μείωσε τα έσοδά της από 20.000$ το μήνα σε μεταξύ 5.000$ και 10.000$, η δημιουργός δήλωσε ότι ήταν χρήσιμη επένδυση για την επιχείρησή της.

«Σίγουρα άξιζε τον κόπο», είπε η Nightwood. «Κέρδισα πολλά περισσότερα από αυτά που δαπάνησα».

Η Isabella James, μια δημιουργός του OnlyFans με σχεδόν 133.000 ακολούθους, επενδύει επί του παρόντος 40.000$ το μήνα σε προσφορές, κάτι που όπως είπε είναι μια αξιόλογη επένδυση.

«Επειδή στο τέλος της ημέρας, η Bhad Bhabie, η Bella Thorne ή η Belle Delphine μπορούν να βγάλουν εκατομμύρια δολάρια, επειδή είναι διάσημοι», εξηγεί η James.

«Μπορείτε να έχετε κυριολεκτικά… πατάτες ως περιεχόμενο. Ξέρετε περί τίνος πρόκειται; Αφορά την έκθεσή σας» συμπλήρωσε.

Η ζήτηση που λάμβανε η Reid, μία από τις πιο διάσημες δημιουργούς, ήταν τόσο μεγάλη που έβγαζε μηνύματα προς πώληση στο ηλεκτρονικό της κατάστημα και έβαλε τους βοηθούς της να την υποστηρίζουν στην εκπλήρωση και τον προγραμματισμό των αναρτήσεων.
Ένα «shoutout» του OnlyFans που παραμένει ανοιχτό στη σελίδα της Reid για επτά ημέρες κοστίζει 2.200$ και ένα μήνυμα στο Twitter που διαρκεί τρεις ημέρες και στη συνέχεια διαγράφεται είναι 2.000$.

Στις αρχές Μαΐου, το πρόγραμμα της Reid είχε κλείσει πλήρως για τους επόμενους δύο μήνες, είπε, προσθέτοντας ότι συνήθως δημοσιεύει ένα «shoutout» την εβδομάδα σε κάθε πλατφόρμα.

Εκτός από τη δημοσίευση μιας φωτογραφίας ενός συναδέλφου δημιουργού σε διαφορετικές ροές Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης για μια επιλεγμένη χρονική περίοδο, ένας από τους τρόπους με τους οποίους λειτουργεί αυτή η μορφή μάρκετινγκ, υπάρχουν επίσης και άλλες επιλογές, όπως μαζικά μηνύματα DM στους ακολούθους.

Μια άλλη πρακτική που ονομάζεται «εγγυημένα κέρδη» υποχρεώνει τους δημιουργούς να πληρώνουν άλλους δημιουργούς για να προωθήσουν έναν σύνδεσμο δωρεάν δοκιμής έως ότου ο δημιουργός που πληρώνει συγκεντρώσει έναν ορισμένο αριθμό νέων ακολούθων.

Οι δημιουργοί είπαν στο Insider ότι τα ποσοστά για «εγγυημένα κέρδη» κυμαίνονται μεταξύ 0,50$ και 1$ ανά ακόλουθο.

Με αυτό το σύστημα, εναπόκειται στον δημιουργό να κρατήσει τους νέους ακολούθους στη σελίδα του όταν λήξει η δωρεάν συνδρομή και να τους υποχρεώσει να πληρώσουν για επιπλέον υπηρεσίες, όπως εξατομικευμένο περιεχόμενο και μηνύματα.

«Σχεδόν πάντα αισθάνομαι ότι κερδίζω τα χρήματά μου πίσω», είπε η Brooke, μια δημιουργός που ασχολείται με το BrookeShowsXX και ξοδεύει από 10.000 έως 20.000 δολάρια κάθε μήνα σε διασταυρούμενη προώθηση.

«Ακόμα κι αν αγόρασα 1.000 θαυμαστές και 800 από αυτούς δεν ξόδεψαν χρήματα, αυτοί οι 200 που έκανα θα μου επιστρέψουν αυτά τα χρήματα με τον καιρό».

OnlyFans: «Υπάρχουν χρήματα που κυκλοφορούν»

Ενώ ορισμένοι μπορεί να υποθέσουν ότι οι δημιουργοί είναι ανταγωνιστικοί μεταξύ τους, η κοινότητα των δημιουργών OnlyFans είναι αρκετά ισχυρή.

«Η δικτύωση είναι εξαιρετικά σημαντική και όλοι είμαστε πραγματικά ενωμένοι», είπε η Μπρουκ.

«Είναι πολύ ωραίο που έχουμε αυτή την κοινότητα και όλοι βασιζόμαστε πραγματικά ο ένας στον άλλον» συμπλήρωσε.

Υπάρχουν επίσης αμέτρητες ομαδικές συνομιλίες δικτύωσης στο Telegram, τις οποίες ένας δημιουργός περιέγραψε ως «το κέντρο της σεξουαλικής δουλειάς». Σε αυτές τις συνομιλίες, οι δημιουργοί μπορούν να ελέγξουν την εμπειρία τους με «shoutouts».

Η Justine Jakobs, η οποία έχει 36.000 ακολούθους στην πλατφόρμα, είπε ότι αυτό προσθέτει ένα αίσθημα εμπιστοσύνης, επειδή οι δημιουργοί έχουν περισσότερα κίνητρα να κάνουν πολλαπλή προώθηση μόνο με άτομα που έχουν ελεγχθεί και έτσι αποφεύγουν τις απάτες.

Η Audrey Aura, ένα μοντέλο από την Αυστραλία με περίπου 3.000 συνδρομητές, είπε ότι η αμοιβαία υποστήριξη καθησυχάζει τους δημιουργούς ότι διαφορετικοί τύποι περιεχομένου θα απευθύνονται σε διαφορετικούς ανθρώπους.

«Πολλοί από εμάς καταλαβαίνουμε ότι οι ακόλουθοι θα έχουν ποικίλα ενδιαφέροντα», είπε.

«Γνωρίζουμε ότι υπάρχουν αρκετοί ακόλουθοι για να “κυκλοφορήσουν”, υπάρχουν αρκετά μοντέλα για να “κυκλοφορήσουν”, υπάρχουν αρκετά χρήματα για να “κυκλοφορήσουν”».

Με πληροφορίες από Insider