Αγάπη για την ομορφιά δεν σημαίνει μόνο επιθυμία να δοκιμάζεις καινούρια προϊόντα και να σε νοιάζει μόνο η δράση τους στο πρόσωπο ή στο σώμα σου. Τουλάχιστον δεν θα έπρεπε. Και ευτυχώς είναι πολύ ελπιδοφόρο το γεγονός ότι δεν συμβαίνει. Σύμφωνα με ερεύνα του British Beauty Council το 48% των beauty shoppers αναζητούν περισσότερες πληροφορίες και διαφάνεια σχετικά με τις αξίες και τις δεσμεύσεις των brands ομορφιάς για το περιβάλλον. Ταυτίζομαι απόλυτα! Γιατί ότι κάνουμε, ότι πρεσβεύουμε, ότι προτείνουμε, δεν θα πρέπει να κάνει κακό με κανέναν τρόπο.
Τα τελευταία χρόνια δίνω ιδιαίτερη προσοχή σε ότι με κάνει να νιώθω καλά, όχι απλώς να φαίνομαι καλά. Κι αυτό αφορά όλες τις πτυχές της ζωής μου. Σήμερα όμως, θα μιλήσουμε για κάτι που μας ενδιαφέρει όλες! Την ομορφιά! Και μάλιστα την αυθεντική ομορφιά! Τι σημαίνει αυτό; Έχουμε τόσες επιλογές σε beauty brands που κάθε ένα από αυτά πρέπει να μας αποδείξει ότι υπάρχει λόγος ύπαρξής του, ότι το αποτύπωμά του στον πλανήτη μας είναι το μικρότερο δυνατό, ότι συμβάλλει κατά κάποιο τρόπο θετικά στο περιβάλλον, στην κοινωνία ή στην υποστήριξη της ατομικής έκφρασης. Και προφανώς, εννοείται πως θέλουμε και αποτελέσματα! Θέλουμε προϊόντα που να κάνουν “δουλειά”.
Κρατάς σημειώσεις; Η νέα μου εμμονή είναι ένα beauty brand που κάνει καλό, πολυεπίπεδα! Πρόκειται για ένα νέο clean beauty brand φαρμακείου που συνδυάζει την αποτελεσματικότητα της επιστήμης με την αγνότητα της φύσης, ενώ παράλληλα νοιάζεται για το περιβάλλον, το clinéa!
clinéa: το beauty brand που κάνει καλό
Πρόσφατα είχα τη δυνατότητα να ενημερωθώ εκτενώς για τα προϊόντα και τη φιλοσοφία clinéa. H ομάδα έρευνας και ανάπτυξης του brand δημιούργησε τον απόλυτο συνδυασμό δραστικών συστατικών υψηλής απόδοσης με ισχυρά φυσικά συστατικά, με τρόπους που εξασφαλίζουν μέγιστη αποτελεσματικότητα, πιστοποιημένη με κλινικές μελέτες σε κάθε προϊόν clinéa ξεχωριστά. Και όταν τελειώνουν, ξαναγεμίζουν. Ξανά και ξανά.
Διαβάστε περισσότερα στο TheNotebook.gr