Οι πιθανές αυξήσεις στις τιμές των συνδρομών, οι απειλές περί ποινών στους χρήστες που μοιράζονται τους κωδικούς, αλλά και η ραγδαία άνοδος των υπόλοιπων αντίστοιχων συνδρομητικών καναλιών, δημιουργεί αυξανόμενα ερωτηματικά, στους ομολογουμένως φανατικούς χρήστες του Netflix, ήδη πριν την έναρξη της νέας χρονιάς.

Βάσει των δεδομένων που δημοσίευσε η ίδια η ιστοσελίδα και στην ελληνική της έδοση, αναμένονταν από το πρώτο τρίμηνο του 2023, αυξήσεις τιμών στις συνδρομές και περιορισμός στη χρήση εντός του ίδιου σπιτιού. Άρα, από άτομα που μένουν στον ίδιο χώρο με αυτόν που έχει στα στοιχεία του ο λογαριασμός, αφού οι συσκευές θα αναγνωρίζονται από την IP, την Mac Address και άλλα μοναδικά στοιχεία. Κατά συνέπεια, όλες οι υπόλοιπες συσκευές που εμφανίζονται εκτός αυτού του χώρου θα πρέπει να συνδέονται στο Netflix τουλάχιστον μία φορά κάθε 31 ημέρες.

Υπενθυμίζεται, ότι η αύξηση στις τιμές, όπως προέβλεπε η ανακοίνωση του Netflix, στο σχετικό μέηλ με το οποίο ενημέρωνε τους Έλληνες συνδρομητές, ανακοίνωνε την αύξηση των τιμών, αφού προέβλεπε πως το βασικό πακέτο δεν θα αλλάξει, παραμένοντας στα 7,99 ευρώ. Το standard πακέτο, αυξήθηκε τελικα από 9,99 σε 10,99 και το premium πακέτο έφτασε στα 13,99 από 11,99.

Σε ό,τι όμως αφορά τα σύγχρονα δεδομένα της τελευταίας διετίας, δεν τροποποιήθηκαν οι τιμές, το ζήτημα ωστόσο τον Φεβρουάριο, όταν τα περισσότερα δημοσιεύματα έκαναν λόγο για μειώσεις τιμών από 30 έως 100 χώρες.

Πιο συγκεκριμένα, το κόστος των συνδρομών θα μιεωνόταν σε μέρη της Ασίας, της Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής, της υποσαχάριας Αφρικής και της Μέσης Ανατολής. Ανάμεσα στις χώρες που επηρεάζονταν, κατεγράφη η Μαλαισία, η Ινδονησία, η Ταϊλάνδη, οι Φιλιππίνες, η Κροατία, η Βενεζουέλα, η Κένυα και το Ιράν.

Οι μειώσεις τιμών επηρεάζουν περισσότερους από 10 εκ. συνδρομητές, καθώς αφορούσε χώρες χαμηλότερων εισοδημάτων, όπου η εταιρεία έχει λιγότερους συνδρομητές.

Σημειώνεται ότι το Netflix, το οποίο δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 190 χώρες, έχει αντιμετωπίσει αυξημένο ανταγωνισμό από τις πλατφόρμες των Amazon, HBO και Disney, δει είναι όμως αμελητεό το ποσοστό και των Ελλήνων χρηστών που δημιούργησαν «φανατική», αγοραστική σχέσημε πλατφόρμες όπως το Ertflix, το Cosmote TV και το Cinobo.