Αν έχεις ταξιδέψει στις ΗΠΑ, τότε γνωρίζεις όλη την κουλτούρα αυτής της αλυσίδας και με τι είναι συνυφασμένη στο μυαλό του μέσου καταναλωτή. Πολλά τα memes για αυτό το street food. Πέραν όμως των μιμιδίων, μιλάμε για ένα brand που, περισσότερο, έχει προκαλέσει απορία στις ΗΠΑ για το πώς καταφέρνει να κρατάει τις τιμές του τόσο χαμηλά, παρά τις τόσες προσαυξήσεις σε πολλές πρώτες ύλες, σε ρεύμα κτλ.
Σου είχαμε γράψει εδώ πριν μερικούς μήνες για την επάνοδο των Taco Bell στην ελληνική αγορά street food. Μια αλυσίδα ethnic street food που είχε κάνει ξανά απόπειρα να γοητεύσει τον Έλληνα καταναλωτή το 2010, αλλά οι συνθήκες δεν ήταν ευνοϊκές για να ευδοκιμήσει. Σε μια Ελλάδα, όμως, όπου οι μεγάλες αλυσίδες του εξωτερικού επιστρέφουν (βλέπε Pizza Hut, KFC), οι συνθήκες μοιάζουν ευοίωνες για να αντέξει αυτή τη φορά το μεξικάνικο street food.
Ήγγικεν η ώρα της επιστροφής, λοιπόν, με την ανακοίνωση της της Taco Bell να ενημερώνει πως εντός του καλοκαιριού θα ανοίξει το πρώτο κατάστημα και, σιγά σιγά, θα αρχίσει η επέκταση.
«Στα Taco Bell, είμαστε παγκοσμίως γνωστοί για τις τολμηρές γεύσεις και τις μοναδικές εμπειρίες απόλαυσης που παρέχουμε στα εστιατόριά μας», δήλωσε ο Chet Patel, Chief Marketing Officer της Taco Bell UK & Europe. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε το Taco Bell στην Ελλάδα και ανυπομονούμε να συνδεθούμε με τους Έλληνες λάτρεις του street food».
Τα Taco Bell είναι μια επιλογή που στις ΗΠΑ θεωρείται από τις πιο φθηνές, με μπουρίτο στα 3-4-5 δολάρια. Δεν γνωρίζουμε ακόμα τιμοκατάλογο για την Ελλάδα, αλλά το μεξικάνικο τυλιχτό φαίνεται πως θα «χτυπήσει» το σουβλάκι που βρίσκεται σε ανοδική πορεία τιμής.
Η πορεία του ethnic street food στην Ελλάδα με όχημα τα Taco Bell
Στο παρελθόν, η Taco Bell είχε κάνει την πρώτη της προσπάθεια στην Ελλάδα το 2010, αλλά διέκοψε τη λειτουργία της λόγω χαμηλής απόδοσης. Τώρα, με την υποστήριξη ενός ισχυρού τοπικού διαχειριστή και με καλύτερη κατανόηση της αγοράς, σχεδιάζει να επεκταθεί δυναμικά. Η Food Plus έχει δείξει επιτυχία στον κλάδο της εστίασης, καθώς έχει διπλασιάσει το δίκτυο των KFC τα τελευταία χρόνια.
Η διοίκηση σχεδιάζει να ανοίγει 4-5 νέα καταστήματα κάθε χρόνο, ανταποκρινόμενη στη ζήτηση για ethnic κουζίνες και στη δημοτικότητα του brand, ιδίως στο νεανικό κοινό.
Η Taco Bell, πέρα από την επιτυχία του στις ΗΠΑ, σημειώνει εντυπωσιακή ανάπτυξη παγκοσμίως. Στην Ευρώπη, παρουσιάζει έντονη ζήτηση σε χώρες όπως η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Κύπρος και η Ρουμανία. Η Food Plus στοχεύει να αξιοποιήσει τη στροφή των καταναλωτών προς τα ethnic brands, επεκτείνοντας την παρουσία της Taco Bell στην ελληνική αγορά και ενισχύοντας την ποικιλία στις επιλογές γρήγορου φαγητού.
Από το 2023, η Taco Bell εξυπηρετεί πάνω από δύο δισεκατομμύρια πελάτες κάθε χρόνο σε 8.212 εστιατόρια, πάνω από το 94% των οποίων ανήκουν και λειτουργούν ανεξάρτητα.
