Περιεχόμενα
Το Κολωνάκι αλλάζει πρόσωπο και αναβαθμίζεται τουριστικά με δύο νέες επενδύσεις σε ξενοδοχεία πολυτελείας, συνολικού προϋπολογισμού 13 εκατομμυρίων ευρώ.
Αντί για νέες κατοικίες ή διαμερίσματα, στο κέντρο της Αθήνας χτίζεται μια νέα αφήγηση φιλοξενίας, με αρχιτεκτονικά διαμάντια των δεκαετιών του ’30 να μεταμορφώνονται σε premium city hotels, έτοιμα να υποδεχτούν ταξιδιώτες υψηλών απαιτήσεων έως και το 2027.
Ξενοδοχείο Empiria Group: 42 σουίτες με rooftop εστιατόριο και ιστορία
Το πρώτο από τα δύο ξενοδοχεία θα δημιουργηθεί από τον Όμιλο Empiria του Αντώνη Ηλιόπουλου (πρώην προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Σαντορίνης), στην οδό Ακαδημίας 31, σε ένα ιστορικό διατηρητέο ακίνητο που κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1930 από τον Εμμανουήλ Λαζαρίδη –τον ίδιο αρχιτέκτονα που φιλοτέχνησε το Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη.
Το πολυτελές ξενοδοχείο θα διαθέτει 42 σουίτες (με δύο executive), all-day εστιατόριο, καθώς και rooftop με θέα στην Ακρόπολη και τον Λυκαβηττό. Ο σχεδιασμός θα συνδυάζει το νεοκλασικό παρελθόν του κτιρίου με σύγχρονες πολυτελείς πινελιές, ενώ η συνολική έκταση φτάνει τα 2.750 τ.μ..
Η επένδυση τελεί υπό διαπραγμάτευση με διεθνές ξενοδοχειακό brand, το οποίο θα αναλάβει τη διαχείριση και προβολή του. Το ακίνητο έχει μισθωθεί από το Ταμείο Εθνικής Άμυνας για 35 έτη με δυνατότητα επέκτασης για άλλα 15.

Βουκουρεστίου 12: Boutique hotel 18 δωματίων από την Valenci Venture
Η δεύτερη επένδυση αφορά την αναδιαμόρφωση εξαώροφου κτιρίου στη συμβολή των οδών Βουκουρεστίου 12 και Αλεξάνδρου Σούτσου. Και εδώ, πρόκειται για ακίνητο των αρχών του 20ού αιώνα, που μετατρέπεται από γραφειακός χώρος σε πολυτελές boutique ξενοδοχείο 18 δωματίων. Το συνολικό κόστος της επένδυσης εκτιμάται στα 3 εκατ. ευρώ.
Το έργο υλοποιείται από την Valenci Venture 5 Μονοπρόσωπη Α.Ε., με έδρα σε Αθήνα και Βηρυτό, ενώ τη διαχείριση θα αναλάβει η SWOT Hospitality. Έχει ήδη εκδοθεί η σχετική οικοδομική άδεια, που προβλέπει ενίσχυση του φέροντος οργανισμού χωρίς αλλοίωση των όψεων, διατηρώντας έτσι την αρχιτεκτονική ταυτότητα του κτιρίου. Το νέο ξενοδοχείο αναμένεται να ανοίξει το πρώτο τρίμηνο του 2027.
Κολωνάκι: Από κέντρο εμπορίου σε κέντρο φιλοξενίας
Με αυτά τα δύο νέα ξενοδοχεία, το Κολωνάκι εμπλουτίζει ακόμη περισσότερο την τουριστική του ταυτότητα, προσελκύοντας premium τουρίστες που αναζητούν διαμονή με χαρακτήρα, ιστορία και υψηλό επίπεδο υπηρεσιών.
Ταυτόχρονα, οι συγκεκριμένες αναπτύξεις αντικατοπτρίζουν τη μεταστροφή της επενδυτικής τάσης στο real estate του κέντρου της Αθήνας: η πολυτελής φιλοξενία παίρνει πλέον τη σκυτάλη από τα projects κατοικιών.
Η στρατηγική θέση της περιοχής, σε συνδυασμό με την ιστορική αρχιτεκτονική και την εγγύτητα σε πολιτιστικά σημεία ενδιαφέροντος, φαίνεται να την καθιστούν πόλο έλξης για διεθνή επενδυτικά funds αλλά και κορυφαία brands ξενοδοχείων, που στοχεύουν σε επισκέπτες με lifestyle αντίληψη και boutique εμπειρίες.