Η BeReal αλλάζει τον κόσμο των social και ανατρέπει αυτό που έχουν πετύχει μέχρι τώρα το Instagram και το Facebook. Αποδομεί την τέλεια εικόνα που δημιουργήσαν οι εφαρμογές για τους εαυτούς μας, η οποία δεν είναι αληθινή. Πολλοί νέοι εγγράφονται στην BeReal. Οι ενεργοί μηνιαίοι χρήστες της έχουν εκτοξευθεί κατά 315%, σύμφωνα με στοιχεία της Apptopia, η οποία παρακολουθεί και αναλύει την απόδοση.

Η εφαρμογή έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των νέων, γιατί ενθαρρύνει τους χρήστες να είναι οι εαυτοί τους και να μοιραστούν ένα κομμάτι της ζωής τους σε πραγματικό χρόνο. Κυκλοφόρησε στις αρχές του 2020 από έναν επιχειρηματία στη Γαλλία, αλλά σχεδόν το 65% των χρηστών του έκαναν φέτος εγγραφή.

Η εφαρμογή στέλνει ping στους χρήστες μία φορά το 24ωρο για να τραβήξουν μια φωτογραφία χρησιμοποιώντας τις μπροστινές και πίσω κάμερες του κινητού τους. Η στιγμή που θα σταλθεί το μήνυμα είναι άγνωστη για τους χρήστες, αφού αλλάζει καθημερινά και δεν επιτρέπονται φίλτρα. Σε αντίθεση με τις κυρίαρχες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, δεν υπάρχουν επίσης διαφημίσεις και δεν υπάρχουν ορατός αριθμός ακολούθων. Έτσι, οι ακόλουθοί σου θα μπορούν να βλέπουν τι πραγματικά κανείς μια οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Μπορεί να καλοφτιαγμένος είσαι σε ένα δείπνο ή στο μπάνιο του σπιτιού σου.

Πού αποσκοπεί η BeReal

Οι χρήστες έχουν δύο λεπτά για να τραβήξουν μια φωτογραφία. Εάν είναι πολύ απασχολημένοι ή βρίσκονται σε ένα μέρος που δεν επιτρέπονται οι selfies -όπως η τουαλέτα-, τους επιτρέπει αναρτήσεις εκτός αυτού του χρονικού πλαισίου. Σε αυτήν την περίπτωση, η εφαρμογή ενημερώνει τους φίλους σου ότι η φωτογραφία έχει καθυστερήσει και δείχνει με ακρίβεια το πόσο.

Η BeReal επικεντρώνεται στην εξής ιδέας: Δημοσιεύστε γρήγορα, κάντε scroll και ζήστε τη ζωή σας. Για ορισμένους χρήστες Gen Z, η εφαρμογή είναι ιδιαίτερα δημοφιλής. Για να δει κανείς τις εικόνες οποιουδήποτε άλλου, τότε θα πρέπει να έχει δημοσιεύσει πρώτα τις δικές του. Εάν ένας χρήστης δημοσιεύει αργά, δεν έχει τόσο πολύ χρόνο για να δει τις φωτογραφίες άλλων. Όλες οι αναρτήσεις σβήνουν μέχρι την επόμενη ειδοποίηση. Ο στόχος είναι να μοιραστείτε μια στιγμή της ζωής σας με φίλους. Η λογική είναι κοντά στο Snapchat, αλλά χωρίς τα φίλτρα.

Αυτό που αλλάζει βασικά είναι ότι στο Instagram, οι περισσότεροι – ειδικά οι influencers – προσπαθούν να έχουν ένα προσεγμένο και τέλειο προφίλ, το οποίο έχει γίνει εμπορικό. Οι εφαρμογές αυτές είναι γεμάτες διαφημίσεις και ψεύτικα προφίλ, κάτι που θέλει να αποφύγει η BeReal.

Μάλιστα, έχει αξιοποιήσει το μάρκετινγκ στις πανεπιστημιουπόλεις. Προσλαμβάνει νέους χρήστες μέσω του προγράμματος college ambassador, το οποίο επιτρέπει στους μαθητές να κάνουν εκδηλώσεις για την προώθηση της εφαρμογής.

Διαβάστε επίσης στο intronews.gr:

Elon Musk: Τι κρύβεται πίσω από την επιθυμία του να είναι ανοιχτός προς όλους ο κώδικας του Twitter

Netflix: Έχασε 200.000 συνδρομητές – Έρχεται το χειρότερο τρίμηνο στην ιστορία του

Meta: Οι επενδυτές επικρίνουν τον Zuckerberg μετά την πτώση της μετοχής – «Τα δυστοπικά μειονεκτήματα» του Metaverse