Αν κάτσω να βάλω τη σκέψη μου, δεν θα βρω εύκολα μια ανάμνηση που να μην περιλαμβάνει τουλάχιστον έναν από τους τέσσερις. Μα θα είναι εκπομπή στο ραδιόφωνο, μα στην τηλεόραση, μα στο Youtube, μα ένα podcast στο Spotify, μα μια διαφήμιση που θα μου πεταχτεί στο Instagram, δύσκολα θα περάσει ημέρα χωρίς να δω έναν από τους τέσσερις.
Φάνης Λαμπρόπουλος, Αλέξανδρος Τσουβέλας, Νικόλας Ράπτης, Μάκης Παπασημακόπουλος. Είναι τώρα μια 3ετία-4ετία που ζουν ταυτόχρονα τις δικές τους Glory Days. Ο Φάνης και ο Τσουβέλας είναι από το 2018 που άρχισαν τον Χρυσό τους Αιώνα, αλλά όλοι τους έγιναν κοσμαγάπητοι στο διάστημα της καραντίνας, όταν και αυξήθηκε κατά πολύ το ψηφιακό content και με τα βίντεο που συμμετείχαν, είτε ήταν διαφημίσεις είτε κόνσεπτ εκπομπών, λόγω του γέλιου που προσέφεραν, συνδέθηκαν τόσο πολύ με το κοινό, με αποτέλεσμα να είναι κοσμαγάπητοι και σε όλη την διαφημιστική αγορά.
Το ότι ο κόσμος δεν έχει κάτι να τους προσάψει, το ότι έγιναν μια παρέα για όσους ήταν κλεισμένοι εντελώς στην καραντίνα χωρίς διέξοδο, ενίσχυσε την ψηφιακή τους δυναμική το έρεισμά τους στο κοινό και την απήχηση που έχουν οι αναρτήσεις τους. Αυτό έφερε στα πόδια τους πλειάδα από brands που ξέρουν πως η παρουσία ενός ή και παραπάνω, είναι σαν σφραγίδα, σαν εγγύηση.
Στο παρελθόν, ο κόσμος που ακολουθούσε ένα δημοφιλές πρόσωπο στα social, άρχιζε να ενοχλείται και να κάνει unfollow όταν έπεφταν σωρηδόν οι διαφημίσεις. Αυτοί οι 4, μαζί με τον Ατζαράκη (που όμως φαίνεται ελαφρώς λιγότερο σε σχέση αυτούς), άλλαξαν τον τρόπο των διαφημίσεων, τις κατέστησαν σατιρικό/κωμικό content, με αποτέλεσμα ο δέκτης του μηνύματος να μην ενοχλείται και να εστιάζει στο γέλιο που έριξε, με το brand να περνάει υποσυνείδητα μέσα του μαζί με το μήνυμα της εκάστοτε καμπάνιας.
Πλέον, είναι πολύ σπάνιο να ανοίξουμε την αρχική μας στο Youtube και να μη δούμε μίνιμουμ ένα νέο βίντεο με κάποιον από αυτούς. Είναι σχετικά σπάνιο να ανοίξουμε το ραδιόφωνο και να μην πέσουμε στη φωνή κάποιου. Είναι σχετικά σπάνιο να δούμε κάποιο Youtube κανάλι που να μην φιλοξενεί έναν εξ αυτών.
Πού συναντάμε τον καθένα
Ο Φάνης Λαμπρόπουλος έχει την εκπομπή στο ραδιόφωνο στον 89.2, έχει την εκπομπή στο Youtube, το Onlyfanis, και συνεργάζεται και με στοιχηματικές για να βγάζει content, έχει με τη Βίκος, έχει μια αλυσίδα supermarket, έχει μια ντουζίνα από brands πάνω του για να βγάζουν βίντεο, μιλάει συχνά σε τηλεοπτικές εκπομπές, σπανιότερα θα τον δούμε να δίνει συνέντευξη σε κάποιον Youtuber.
Ο Τσουβέλας έχει την σταθερή συνεργασία με γνωστή στοιχηματική, μαζι του τις περισσότερες φορές και ο Ράπτης με τον Παπασημακόπουλο, ειδικά σε βραδιές Τσάμπιονς Λιγκ ή μεγάλων αθλητικών events, και είναι περιζήτητος όχι μόνο σε brands μέσω διαφημιστικών εταιρειών, αλλά και σε μικρά μαγαζιά τύπου σουβλατζίδικα ή μπεργκεράδικα, που θέλουν να κάνει ένα βίντεο για τη σελίδα τους στα social για να τους φέρει ακόλουθους. Κι έχει και την πρωινή εκπομπή στον 94.6 με τη Μαρία Ζαφειράτου. Εμφανίζεται και αρκετά σε Youtube κανάλια άλλων.
Ο Νικόλας Ράπτης είναι μια κοντινή κατηγορία με τον Τσουβέλα, διότι ήταν μαζί και στην εκπομπή στην Cosmote TV (μαζί τους και ο Παπασημακόπουλος), έκανε μέχρι πέρσι, το πρωί ραδιοφωνική εκπομπή στον Δρόμο και φέτος είναι απόγευμα στον Sfera, είναι κι αυτός στην στοιχηματική που είναι ο Τσουβέλας, μαζί κάνουν τα βίντεο, είναι στο κανάλι της efood, ενώ εσχάτως τον βλέπουμε συχνά στα βίντεο που κάνει η 5MinuteMum. Είναι μάλλον ο μόνος εκ των τεσσάρων χωρίς δικό του κανάλι στο Youtube, χωρίς δικό του περιεχόμενο αποκλειστικά.
Τέταρτος, μα όχι καταϊδρωμένος, ο Μάκης Παπασημακόπουλος, ο οποίος είναι πολυπράγμων. Τραγουδάει και γράφει μουσική, είναι σε 2 μπάντες, έχει με 2 φίλους του μια σελίδα για καλτ κινηματογράφο και κάνει και εκπομπές για το κανάλι γνωστών στοιχηματικών εταιρειών. Έχει και δικό του podcast, ενώ είναι αυτός που βλέπουμε λίγο περισσότερο ως καλεσμένο σε κανάλια άλλων.
Σίγουρα, από ένα σημείο και μετά, ο αλγόριθμος αναγνωρίζει τι περιεχόμενο σου αρέσει και στο φέρνει μπροστά μπροστά, οπότε αποκτάς την αίσθηση πως υπάρχουν μόνο αυτοί οι 4. Αλλά μιλάμε και για 4 ονόματα που, και χωρίς αλγόριθμο, βρίσκονται σε περισσότερα μέρη από τον Μύθο, διότι η ικανότητα τους και το ταλέντο τους αναγνωρίζονται ως sine qua non συνθήκες ώστε ένα περιεχόμενο να πάει καλά, να φτάσει σε περισσότερους και να έχει και ανταπόδοση σε πωλήσεις ή οτιδήποτε άλλο, ανάλογα με τον στόχο της κάθε ενέργειας.
Οι ίδιοι, απλώς κεφαλαιοποιούν την δημοφιλία τους, χωρίς ίχνος σνομπισμού, χωρίς να υποδύονται κάτι περισσότερο από αυτό που είναι και απλά, απολαμβάνουν αυτό που ζουν γιατί, προσγειωμένοι όντες, ξέρουν πως όλα έχουν ημερομηνία λήξης. Και πως όλοι πέφτουν από την κορυφή κάποια στιγμή.
* Φωτογραφία/Σύνθεση: Πέγκυ Δαδάκη