Το βράδυ της Δευτέρας το φαληρικό γήπεδο του Tae Kwon Do γέμισε από πλήθος κόσμου που θέλησε να κάνει το δικό του fashion statement και να γίνει, έμμεσα ή άμεσα, κομμάτι αυτής της μεγάλης γιορτής της μόδας και της μουσικής, των Madwalk που διοργανώνει 13 χρόνια τώρα το Mad. Η παραγωγή ήταν, όπως κάθε χρόνο, σε πολύ υψηλά επίπεδα και στο τέλος της βραδιάς ο κάθε θαμώνας είχε κρατήσει κάτι από όλα όσα είδε.

Αναμφίβολα, ο Μικέλε Μορόνε ήταν αυτός που προκάλεσε τον μεγαλύτερο πανικό στα Madwalk 2023, με κάμποσες φωνές να περιμένουν να επικρατήσει σιωπή για να ουρλιάξουν δυνατά «Μικέλε παντρέψου με» ή «Μικέλε σε θέλω», είτε στα ελληνικά είτε στα αγγλικά. Κάποια το είπε και στα ιταλικά για να εντυπωσιάσει.

Ήταν δε τέτοια η σημειολογία της εμφάνισης του, καθότι βγήκε ακριβώς μετά τον Σάκη Ρουβά και έκανε μια κίνηση που είναι trademark του Σάκη σε αυτά τα 33 χρόνια που είναι στην ελληνική μουσική και εμφανίζεται σε πίστες. Έβγαλε δηλαδή ο Μορόνε το τζάκετ του και έμεινε με το φανελάκι, όπως έκανε για χρόνια ο Σάκης.

Από τα acts των Madwalk 2023, τόσο σε επίπεδο σχεδίων-ενδυμάτων, όσο και σε επίπεδο μουσικού performance, στα highlights μου μπαίνει η Lila που εμφανίστηκε για το brand Nika και έκανε μια υπέροχη διασκευή του Αγάπη Υπερβολική της Βίσση σε συνδυασμό με το Είσαι Στο Αίμα, επίσης της Βίσση, το ντουέτο Παπουτσάκη-Μαραντίνη που τραγούδησαν το Ανισόπεδη Ντίσκο για το brand XXLove, το mashup της Natasha Kay με τον Display για τους 8 σχεδιαστές των IKEA και, πάνω απ΄όλους, η Ελένη Φουρέιρα που βρίσκεται πια σε εκείνο το σημείο της καριέρας της όπου ακόμα κι αν φορέσει ξεσκονόπανο στη σκηνή, κάνει statement. Με το μίνι poledancing της δε, άφησε άπαντες με ανοιχτό στόμα για ακόμα μια φορά.

Η καλύτερη παρουσία στα Madwalk 2023

Πάνω απ’ όλους έγραψα; Γράψτε λάθος. Υπάρχει ένα act στα Madwalk 2023 στο οποίο θέλω να αφιερώσω ξεχωριστή μνεία. Συνήθως, όταν ακούμε για Έλληνες καλλιτέχνες που κάνουν διασκευές σε θρυλικά ροκ κομμάτια, ξεκινάμε να καλύπτουμε τα αυτιά μας και προσπαθούσε να ξεχάσουμε ό,τι είδαμε κι ακούσαμε.

Όταν βγήκε η Κατερίνα Λιόλιου στη σκηνή για το catwalk του Paris Valtadoros τραγουδώντας το Show Must Go On, δεν υπήρξε νότα που να βγαίνει από το στόμα της που να μην σε κάνει να την θαυμάζεις.

Είχα για χρόνια την πεποίθηση ότι αν η Λιόλιου είναι μια φορά καλή στα ελαφρολαϊκά, είναι πολύ πολύ καλύτερη στα ξένα τραγούδια και μπορεί να τα χειριστεί άψογα. Δεν είχα φανταστεί βέβαια ποτέ ότι θα πιάσει ένα τόσο δύσκολο σε επίπεδο τοποθέτησης φωνής τραγούδι, με αυτό το βάρος που φέρει, και θα το πει καλύτερα απ’ ό,τι θα έχει φανταστεί ο καθένας εξ ημών. Η φωνή της γέμισε το στάδιο και, παρόλο που βγήκε στη μέση των Madwalk, δεν έφυγε από το μυαλό μου η εντυπωσιακή της ερμηνεία μέχρι το φινάλε.

Συνολικά το σόου που έδωσε ήταν λιτό, δεν κατέφυγε στην υπερβολή όσο άλλα acts στα Madwalk 2023 και της αρκούσε η φωνή της για να κάνει τους πάντες να την χειροκροτήσουν.

ΥΓ. Πολλά τα σαρδάμ της Καγιά, πολλές οι στιγμές που τα ελληνικά τα έλεγε χειρότερα από τα αγγλικά, γενικώς η παρουσίαση δεν ήταν από τις καλές της στιγμές.

ΥΓ1. Σε πολλά acts ήταν τόσο εμφανές το playback που χαλούσε αρκετά τη συνολική εμπειρία. Δεν υπήρχε καν συγχρονισμός των χειλιών με τον ήχο.