Δεν θυμάμαι να το έχω ξαναδεί αυτό που γίνεται φέτος με τη Μαρίνα Σάττι σχετικά με την εκπροσώπηση της Ελλάδας στη Eurovision με το ζάρι. Παρά το ότι ακόμα και τώρα υπάρχει αρκετός κόσμος που θεωρεί το τραγούδι «κατιμά», βλέπουμε ότι αυτός ο αρνητισμός αποτελεί λίπασμα για να ανθίσει περισσότερο η ίδια. Πώς εξηγείται αυτό; Μα με το μάρκετινγκ.

Η Μαρίνα Σάττι είναι το πρόσωπο στο οποίο η ΕΡΤ και η Minos EMI που την διαχειρίζεται σε αυτό το επίπεδο, έχουν κάνει ό,τι καλύτερο έχουμε δει σε εκπρόσωπο της Ελλάδας στη Eurovision. Κι επειδή μέχρι το 2017 αυτά τα στοιχεία, η προώθηση, το μάρκετινγκ στα social, ο τρόπος που χτίζεις την καλή σου εικόνα μέσω δημοσιογράφων, ήταν πράγματα άγνωστα, λέω πως από το 2017 μέχρι τώρα, καμία άλλη υποψηφιότητα μας δεν έτυχε τέτοιας διαχείρισης.

Φυσικά, η διαχείριση εξαρτάται κι από την ίδια τη Μαρίνα Σάττι, που είναι μια αξιόλογη καλλιτέχνις, που είναι γλυκύτατη, που είναι ένας καλός άνθρωπος. Αυτά τα στοιχεία δεν γίνεται να επηρεαστούν από το Zari, είτε σου αρέσει είτε το αντιπαθείς. Αν αμφιβάλλεις, ας ακούσεις τον δίσκο της Yenna και μετά έλα να συζητήσουμε.

Ούτως ή άλλως, σε αυτό το κείμενο δεν κρίνεται το αν είναι ωραίο ή όχι το τραγούδι, αν μου αρέσει η Μαρίνα Σάττι ή όλο το κόνσεπτ που θα παρουσιαστεί στο Μάλμε. Άλλο είναι το πολύ ενδιαφέρον.

Οι άνθρωποι που διαχειρίζονται την καλή έξωθεν μαρτυρία, το μάρκετινγκ της συνολικής αποστολής, έχουν κάνει μαεστρική δουλειά. Και το βλέπεις αυτό από τα πιο μεγάλα στα πιο μικρά.

1, 2, 3…τα steps που ενισχύουν τη Μαρίνα Σάττι

Πρώτα, ήταν στις αρχές της εβδομάδας, τη Δευτέρα, η συνάντηση με τους δημοσιογράφους στο Noah, όπου είχαν χωριστεί σε διάφορα τραπέζια και αφιέρωνε σε κάθε τραπέζι ένα 10λεπτο περίπου η Σάττι, για να απαντήσει σε διάφορα ερωτήματα.

Μετά, ήρθε το πάρτι το βράδυ της Πέμπτης στο Shamone, όπου κλήθηκαν οι δημοσιογράφοι και άνθρωποι από διαφημιστικές κτλ., και απόλαυσαν ένα πάρτι-καλό κατευόδιο για τη Μαρίνα Σάττι, που ήταν σαν ένα πάρτι με φίλους, χωρίς τυπικότητες, με τη Μαρίνα να εντυπωσιάζει με την εμφάνισή της και να γνωρίζει αποθέωση.

Μέσα σε όλα αυτά, είναι και οι μικρότερες λεπτομέρειες. Το ότι δηλαδή το τραγούδι λέγεται Zari και αποτυπώνεται με emoji στα social, του δίνει μια δυναμική, μια αίσθηση οικειότητας, συνδέεται με τις νεότερες γενιές και γι’ αυτό είναι το τραγούδι που έχουμε δει περισσότερο να σχολιάζετε σε Youtube/TikTok κανάλια και να το αντιμετωπίζουν είτε πολύ σοβαρά είτε ως τρολ. Είναι μια στάμπα που μπαίνει παντού.

Είναι τέτοιο το συνολικό vibe της Σάττι, που διόλου άδικα έχει γίνει ισχυρή η αισθηση πως η Μαρίνα Σάττι έχει σοβαρές πιθανότητες να πάρει την πρώτη θέση, αν μάλιστα αυτό το φαντασμαγορικό που ετοιμάζει ο Φωκάς Ευαγγελινός σε επίπεδο σκηνικής εμφάνισης, είναι τόσο εντυπωσιακό όσο μας έχουν προϊδεάζει.

Ο ενθουσιασμός με τον οποίο ο κόσμος στα πέριξ του μάρκετινγκ τραβούσε βίντεο με τη Σάττι το βράδυ της Πέμπτης, ο ενθουσιασμός με τον οποίο γίνεται αποδεκτή η ίδια και το τραγούδι, αποδεικνύουν του λόγου το αληθές, ότι δηλαδή έχουμε ένα άρτιο δείγμα προώθησης της ελληνικής συμμετοχής στη Eurovision, που δεν τον έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν για καμία άλλη περίπτωση.

Η Μαρίνα Σάττι, ανάλογα με το αποτέλεσμα της Eurovision, μπορεί να απογειωθεί όπως η Φουρέιρα το 2018 ή να χαντακωθεί. Το promo της έχει φροντίσει ώστε το δεύτερο να απέχει πολύ και να μην πονέσει τόσο, αν συμβεί.