Ποιο είναι το μεγαλύτερο βάσανο ενός άντρα από τα μέσα της άνοιξης μέχρι τα μέσα του φθινοπώρου; Ότι δεν έχει που να βάλει το πορτοφόλι, το κινητό και τα κλειδιά του όταν βγαίνει έξω και είτε τα κρατάει στο χέρι είτε αναγκάζεται να φορέσει τζιν και να φουσκώνουν οι τσέπες λες κι έχει πακέτα με 50ευρα. Κάποιος άγιος άνθρωπος είχε κάποτε την ιδέα να φτιάξει ένα παντελόνι που να είναι και στυλάτο και να ταιριάζει με αρκετές επιλογές και έδωσε λύση στο πρόβλημα. Και έγενετο cargo.

Η φετινή σεζόν έχει κάνει το cargo ξανά μια must επιλογή και στα ελληνικά σύνορα γίνεται ακόμα πιο must αν σκεφτεί κανείς ότι είμαστε 3 Νοεμβρίου και ακόμα αμφιταλαντευόμαστε αν πρέπει να βάλουμε μακρυμάνικη μπλούζα ή πουκάμισο κι όχι κοντομάνικο. Ειδικά μέχρι το απόγευμα, το κοντομάνικο δεν είναι υπερβολή.

Αυτό σημαίνει πως δεν μένουν τσέπες διαθέσιμες για όλα όσα κουβαλάει ένας άντρας που στην εποχή του κορωνοϊού έχουν αυξηθεί. Εγώ για παράδειγμα έχω πάντα μαζί μου κινητό, πορτοφόλι, κλειδιά σπιτιού και αυτοκινήτου, μια μάσκα και χαρτομάντηλα γιατί πάντα κάπου θα χρειαστούν.

Μα θα λερωθώ από καμιά σάλτσα στο σάντουιτς που τρώω, μα θα χρειαστεί να τα προσφέρω σε μια κοπέλα για να πιάσω κουβέντα, μα θα πέσει κανένα έντονο αεράκι και ως κλασικός κρυουλιάρης θα δω τις μύξες μου να κάνουν κατοστάρι σαν τον Μπολτ προς το στόμα μου, το πακέτο χαρτομάντηλα είναι αναγκαίο. Βάλε και καμία τσίχλα γιατί δε μπορώ να αντισταθώ στο τζατζίκι και το κρεμμυδόσκορδο, δε φτάνουν οι τσέπες. Νιώθω σαν ελληνική ομάδα ποδοσφαίρου που παίζει πρωτάθλημα, κύπελλο και Ευρώπη. Αναγκαστικά θα πρέπει να θυσιάσω δύο διοργανώσεις.

  • Γι΄αυτό το cargo pants είναι μια από τις μεγαλύτερες «εφευρέσεις». Ο βασικότερος λόγος ύπαρξης του, που το κάνει να υπερέχει έναντι του τζιν και όλων των άλλων, είναι ότι έχει δύο τσέπες μεγάλες στα γόνατα, όπου μπορείς να βάλεις μικροαντικείμενα και να μην τα αντιληφθεί κανείς.
  • Δεύτερον, έχει αυτή την ικανότητα να διατηρεί την ιδανική θερμοκρασία στα πόδια σου. Αν έξω έχει ζέστη, όπως τώρα, δεν σε ιδρώνει γιατί αφήνει κάποια κενά να περνάει ο αέρας. Αν έχει κρύο, κρατάει το κρύο στην απ΄έξω γιατί έχει μεγαλύτερο άνοιγμα στην αμυντική του διάταξη. Δεν παίζει man to man, παίζει ζώνη 3-2.
  • Τρίτον, το cargo σου αφήνει αυτή την στρατιωτική αίσθηση, σε κάνει να νιώθεις λίγο πιο μαχίμι, πιο σκληρός, που αν το συνδυάζεις και με μπότες, φτιάχνει ένα τελικό σύνολο που αρέσει.
  • Τέταρτον, για κάποιον λόγο, έχω καταλήξει ότι αν έχεις γυμνασμένα πόδια, ειδικά γάμπες και γλουτούς, το cargo τα αναδεικνύει περισσότερο. Αν δε, έχεις και καλοσχηματισμένο πισινό, τότε το cargo είναι το αντίθετο του χιούμορ: το σεξ έρχεται πιο κοντά, γιατί με χιούμορ μόνο δεν… ερωτοτρόπησε κανείς.
  • Πέμπτον και όχι αναγκαίο: με το cargo μπορείς κυκλοφορείς και χωρίς μποξεράκι και να δώσεις στον εξοπλισμό σου την άνεση που χρειάζεται, ιδίως αν πρόκειται να βρεθείς σε ραντεβού.
  • Σε αντίθεση με όσα πίστευες μικρός, που δε σου άρεσε το λάστιχο στα μανίκια ή τα μπατζάκια γιατί σου θύμιζαν φόρμες και πιτζάμες, το λάστιχο στο παντελόνι επιτρέπει να φανεί ο αντρικός αστράγαλος που είναι από τα λίγα πράγματα που μπορούμε εμείς οι άντρες να πούμε ότι έχουμε και χαιρόμαστε να τα δείχνουμε και να τα βλέπουμε και στους άλλους άντρες. Είναι βασικά το μόνο μέρος του πέλματος που δεχόμαι να δω σε έναν άλλον άντρα.

Οκ, με το τελευταίο μπορεί να ξέφυγα ή να είναι μόνο για τον Τζόι Τριμπιάνι, αλλά νομίζω πως έπιασες το νόημα. Γίνε κι εσύ cargo-υρας.

Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr:

Οι αποχρώσεις του μπλε θα είναι πάντα ο σύμμαχος σου: 5 φορέματα για κάθε περίσταση και γυναίκα

MI-RŌ: Η νέα Prêt-à-Porter συλλογή τους ζει σε ένα όνειρο γεμάτο χρώμα και λάμψη

Η τραγική ιστορία πίσω από το διασημότερο άρωμα του Dior