Με σχετική της ανακοίνωση για τη συμμόρφωση με τους εξελισσόμενους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, το Meta πρόκειται να εισάγει μια νέα επιλογή συνδρομής στην ΕΕ, τον ΕΟΧ και την Ελβετία. Τον Νοέμβριο, θα προσφέρει στα άτομα που χρησιμοποιούν το Facebook ή το Instagram και κατοικούν σε αυτές τις περιοχές την επιλογή να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν αυτές τις εξατομικευμένες υπηρεσίες δωρεάν με διαφημίσεις ή να εγγραφούν για να σταματήσουν να βλέπουν διαφημίσεις.

Όσο οι χρήστες είναι εγγεγραμμένοι, οι πληροφορίες τους δεν θα χρησιμοποιηθούν για διαφημίσεις. Οι άνθρωποι σε αυτές τις χώρες θα μπορούν να εγγραφούν έναντι χρέωσης για να χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας χωρίς διαφημίσεις.

Ανάλογα με το πού θα αγοράσετε θα κοστίζει 9,99 €/μήνα στον Ιστό ή 12,99 €/μήνα σε iOS και Android. Ανεξάρτητα από το πού αγοράζετε, η συνδρομή θα ισχύει για όλους τους συνδεδεμένους λογαριασμούς Facebook και Instagram στο Κέντρο λογαριασμών ενός χρήστη. Όπως συμβαίνει με πολλές διαδικτυακές συνδρομές, οι τιμές iOS και Android λαμβάνουν υπόψη τις χρεώσεις που χρεώνουν η Apple και η Google μέσω των αντίστοιχων πολιτικών αγορών.

Μέχρι την 1η Μαρτίου 2024, η αρχική συνδρομή καλύπτει όλους τους συνδεδεμένους λογαριασμούς στο Κέντρο λογαριασμών ενός χρήστη. Ωστόσο, από την 1η Μαρτίου 2024, θα ισχύει μια πρόσθετη χρέωση 6 €/μήνα στον ιστό και 8 €/μήνα σε iOS και Android για κάθε επιπλέον λογαριασμό που αναφέρεται στο Κέντρο Λογαριασμών ενός χρήστη.

Η ανακοίνωση της Meta

Στην σχετική ανακοίνωση η Meta αναφέρει ότι πιστεύει σε ένα Διαδίκτυο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, το οποίο παρέχει στους χρήστες πρόσβαση σε εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες ανεξάρτητα από την οικονομική τους κατάσταση. Επιτρέπει επίσης στις μικρές επιχειρήσεις να προσεγγίσουν πιθανούς πελάτες, να αναπτύξουν την επιχείρησή τους και να δημιουργήσουν νέες αγορές, οδηγώντας την ανάπτυξη στην ευρωπαϊκή οικονομία. Και όπως άλλες εταιρείες, θα συνεχίσει να υποστηρίζει ένα Διαδίκτυο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, ακόμη και με τη νέα προσφορά συνδρομής στην ΕΕ, τον ΕΟΧ και την Ελβετία.

Ταυτόχρονα όμως σέβονται το πνεύμα και τον σκοπό αυτών των εξελισσόμενων ευρωπαϊκών κανονισμών και δεσμευόνται να συμμορφωνόνται με αυτούς. Τον Αύγουστο ανακοίνωσαν την πρόθεσή τους να μετακινήσουν άτομα στην ΕΕ, τον ΕΟΧ και την Ελβετία στη νομική βάση GDPR της «Συναίνεσης» με σκοπό την επεξεργασία δεδομένων που συλλέγονται στις πλατφόρμες τους για διαφημιστικούς σκοπούς. Αυτή η αλλαγή έγινε για να αντιμετωπιστεί μια σειρά από εξελισσόμενες και αναδυόμενες ρυθμιστικές απαιτήσεις στην περιοχή. Αυτό περιλαμβάνει τον τρόπο με τον οποίο η κύρια ρυθμιστική αρχή προστασίας δεδομένων στην ΕΕ, η Ιρλανδική Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων, ερμηνεύει τον GDPR μετά από πρόσφατη απόφαση του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΔΕΕ) και αναμένοντας την έναρξη ισχύος του νόμου για τις ψηφιακές αγορές (DMA). ).

Η επιλογή για τους χρήστες να αγοράσουν μια συνδρομή χωρίς διαφημίσεις εξισορροπεί τις απαιτήσεις των ευρωπαϊκών ρυθμιστικών αρχών, ενώ δίνει στους χρήστες επιλογές και επιτρέπει στη Meta να συνεχίσει να εξυπηρετεί όλους τους ανθρώπους στην ΕΕ, τον ΕΟΧ και την Ελβετία. Στην απόφασή του, το ΔΕΕ αναγνώρισε ρητά ότι ένα μοντέλο συνδρομής, όπως αυτό που ανακοινώνουμε, αποτελεί έγκυρη μορφή συναίνεσης για μια υπηρεσία που χρηματοδοτείται από διαφημίσεις.

Εάν επιλέξετε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τα προϊόντα της Meta δωρεάν, η εμπειρία σας θα παραμείνει ίδια – και αυτή η εμπειρία θα συνεχίσει να υποστηρίζεται από τα εργαλεία και τις ρυθμίσεις ώστε να δωθεί η δυνατότητα στους χρήστες να ελέγχουν την διαφημιστική τους εμπειρία. Αυτές περιλαμβάνουν τις Προτιμήσεις διαφημίσεων, οι οποίες προσφέρουν μια σειρά από στοιχεία ελέγχου που σας επιτρέπουν να επηρεάσετε τις διαφημίσεις που βλέπετε καθώς και τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται για την ενημέρωση αυτών των διαφημίσεων, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών δραστηριότητας από συνεργάτες διαφημίσεων.

Υπάρχουν επίσης εργαλεία που εξηγούν “Γιατί βλέπω αυτήν τη διαφήμιση;”, καθώς και πώς οι χρήστες μπορούν να διαχειριστούν τη διαφημιστική τους εμπειρία. Εν τω μεταξύ, οι διαφημιστές θα μπορούν να συνεχίσουν να προβάλλουν εξατομικευμένες διαφημιστικές καμπάνιες στην Ευρώπη για να προσεγγίσουν όσους επιλέγουν να συνεχίσουν να λαμβάνουν μια δωρεάν διαδικτυακή υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις.

Στο μέλλον, θα συνεχιστεί η επένδυση για τη δημιουργία νέων εργαλείων που διατηρούν την αξία που αποκομίζουν τόσο οι άνθρωποι όσο και οι επιχειρήσεις από την εξατομικευμένη διαφήμιση, επιτρέποντας παράλληλα στους χρήστες να ελέγχουν την εμπειρία διαφημίσεων στις πλατφόρμες μας.

Η συνδρομή χωρίς διαφημίσεις θα είναι διαθέσιμη για άτομα ηλικίας 18 ετών και άνω και συνεχίσει να διερεύνηση της παροχής στους εφήβους μια χρήσιμη και υπεύθυνη διαφημιστική εμπειρία, δεδομένου αυτού του εξελισσόμενου ρυθμιστικού τοπίου.

Αυτό το νέο μοντέλο συνδρομής έχει συμπεριληφθεί στις πιο πρόσφατα ανακοινωθείσες προοπτικές και καθοδήγηση των επιχειρήσεων.

Πηγή: Meta

photo credits: Unsplash