Παρόλο που δεν έχουν παρουσιάσει ύφεση, εταιρείες όπως η Alphabet (που έχει στην ομπρέλα της την Google και το YouTube) καθώς και η Microsoft, έχουν δει την φετινή τους ανάπτυξη να είναι έρχεται στο μικρότερο ποσοστό εδώ και πολλά χρόνια. Τι φαινόμενο αυτό είναι μία έμμεση συνέπεια της κρίσης που έχει κάνει την εμφάνισή της στον επιχειρηματικό κόσμο και επηρεάζει ακόμη και τις μεγαλύτερες εταιρείες-κολοσσούς στον κόσμο.

Η Alphabet, παρουσίασε αύξηση στα έσοδά της κατά 6%, ποσοστό μικρότερο από τους στόχους που είχε θέσει η εταιρεία. Ο λόγος που δεν είναι μεγαλύτερα τα κέρδη είναι ότι εν μέσω πληθωρισμού και ακρίβειας, οι διαφημιστικές αδυνατούν να πληρώσουν τα υπέρογκα ποσά που απαιτεί η Google για τις διαφημίσεις τους.

Την ίδια στιγμή, πτώση στον ρυθμό ανάπτυξής τους είδαν και στην Microsoft, καθώς η ζήτηση για ηλεκτρονικούς υπολογιστές έχει πέσει.

Η νέα παγκόσμια οικονομική κρίση είναι προ των πυλών, φοβούνται.

Ταυτόχρονα, το ενδυναμωμένο αμερικανικό δολάριο που έχει φτάσει πλέον την ισοτιμία με το ευρώ, κάνει πιο δύσκολη την ευημερία της αμερικανικής αγοράς καθώς αδυνατούν να πουλήσουν τα προϊοντα τους εκτός Η.Π.Α.

«Όταν και η Google αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα, τότε αυτός είναι ένας πολύ κακός οιωνός για όλον τον χώρο του digital advertising εν γένει» αναφέρει η Evelyn Mitchell, αναλύτρια της Google στον τομέα της τεχνιτής νοημοσύνης,

Οι δύο τεράστιες αυτές εταιρίες, προσπαθούν να μειώσουν την ζημία με το να μην προσλαμβάνουν νέους εργαζόμενους αλλά και με το να απολύουν παλιούς. Έχουν παγώσει τις διαδικασίες πρόσληψης νέου εργατικού δυναμικού και κλείνουν ολόκληρα τμήματα.

Τέλος, είδαν τις μετοχές τους να πέφτουν σε αξία.