Ένα νέο παιχνίδι για το PlayStation κατάφερε να γίνει μέσα σε μια εβδομάδα το παιχνίδι με την υψηλότερη βαθμολογία της χρονιάς μέχρι στιγμής. Τι το ιδιαίτερο έχει ένα παιχνίδι, στο οποίο παίζεις με μια γάτα, και πώς κατάφερε να ξεπεράσει τόσα live action παιχνίδια με οπλοπολυβόλα και μάχες; Τελικά, όσο πιο απλό είναι κάτι, τόσο πιο γνήσιο είναι. Όλοι το αναγνωρίζουν αυτά. Οι υπερβολές και τα άψογα γραφικά δεν κάνουν ποτέ από μόνα τους ένα game καλό.

Το «Stray» είναι το πρώτο παιχνίδι περιπέτειας της εταιρείας βιντεοπαιχνιδιών BlueTwelve Studio, που κυκλοφόρησε από την Annapurna Interactive.  Χαρακτηρίζεται ως «παιχνίδι περιπέτειας για γάτες», στο οποίο παίζεις σαν παρατηρητής. Ακολουθεί την ιστορία μιας αδέσποτης γάτας που είναι σε αποστολή να επιστρέψει στην οικογένειά της, μέσα στα «λεπτομερή φωτισμένα σοκάκια από νέον μιας σάπιας διαδικτυακής πόλης και στα θολά περιβάλλοντά της».

Όλα αυτά σε έναν κόσμο που κατοικείται από ρομπότ. Φαίνεται να είναι ο μοναδικός ζωντανός οργανισμός που έχει απομείνει σε μια δυστοπία. Σύμφωνα με το Steam250, που βαθμολογεί τα παιχνίδια Steam με βάση αρνητικές ή θετικές κριτικές παικτών και τις συνδυάζει, βγάζοντας τη συνολική τους κριτική, το Stray έχει αυτή τη στιγμή βαθμολογία 8,61 με βάση 42.655 ψήφους, Το 98% των οποίων είναι θετικές.

Ξεπέρασε δηλαδή το θρυλικό God of War, το οποίο βρίσκεται στη δεύτερη θέση με βαθμολογία 8,56, με βάση 53.101 ψήφους και 97 τοις εκατό θετικές κριτικές. Το PowerWash Simulator βρίσκεται στην τρίτη θέση με 8,56 τοις εκατό, με βάση 23.539 ψήφους και 98 τοις εκατό θετικές κριτικές, ενώ ακολουθούν τα Teardown, Dorfromantik, Neon White, The Looker, Wobbledogs, The Planet Crafter και Raft.

Η κοινότητα των gamers καλοδέχτηκε το παιχνίδι, ήδη από όταν κυκλοφόρησαν τα πρώτα πλάνα, μια μη αναμενόμενη αντίδραση για την BlueTwelve Studio. Τώρα όλοι μιλούν για το «Stray» και φαίνεται σαν να έχουν πάθει εμμονή. Μιλώντας στο GAMINGbible τον περασμένο μήνα, ο παραγωγός της BlueTwelve, Swann Martin-Raget, είπε: «Δεν ήμασταν προετοιμασμένοι και δεν είμαστε ακόμα.

Πώς δημιουργήθηκε το Stray

Δεν νομίζω ότι η θερμή υποδοχή άλλαξε κάτι στην προσέγγισή μας, επειδή η ιδέα του παιχνιδιού ήταν αρκετά μακριά, αλλά σίγουρα πρόσθεσε την επιθυμία να κάνουμε αυτή την εμπειρία όσο το δυνατόν πιο εκλεπτυσμένη. Και ειδικά για ιδιοκτήτες γατών που πρόκειται να παίξουν το παιχνίδι».

Στόχος ήταν να αποτυπώσουν την συμπεριφορά των γατών, ακόμα και τις πιο ενοχλητικές μεριές τους. «Όλοι έχουμε αυτή τη σχέση αγάπης με τα ζώα μας, αλλά ξέρουμε επίσης πολύ ξεκάθαρα πώς οι γάτες μπορούν να έχουν ιδιαίτερη ιδιοσυγκρασία» αναφέρει ο Martin. Η έμπνευση τους αντλήθηκε από τον Murtaugh, μία από τις δύο γάτες των συνιδρυτών (Viv και Koola) και ήταν ένα πραγματικό αδέσποτο που βρέθηκε στους δρόμους κοντά στην πόλη Montpellier της Γαλλίας κάτω από ένα αυτοκίνητο.

Πλέον ονομάζεται επίσης “The Boss” και παρόλο που ο χαρακτήρας του παιχνιδιού δεν είναι μια άμεση αναπαραγωγή του Murtaugh, ήταν σίγουρα μια τεράστια έμπνευση για την εμφάνισή του και βοήθησε στην εξέλιξη του παιχνιδιού, που αντιγράφει και μιμείται την συμπεριφορά του.

Είτε συνδέεστε σε υπολογιστή είτε σε PS 5 ή 4, θα χρειαστεί να αγοράσετε το Stray ή μία από τις συνδρομές για να το παίξετε. Όλοι οι χρήστες PlayStation Extra, Deluxe ή Premium μπορούν να έχουν μια δωρεάν δοκιμή 7 ημερών του PlayStation Plus και να απολαύσουν τις περιπέτειες της γάτας χωρίς επιπλέον κόστος.

Διαβάστε επίσης στο intronews.gr:

«Orbeez Challenge»: Ακόμα ένα θανατηφόρο trend στο TikTok – «Συναγερμός» στις ΗΠΑ μετά τον θάνατο 18χρονου

YouTube: Θα μπορείτε επιτέλους να βλέπετε βίντεο και να κάνετε κάτι άλλο παράλληλα στο κινητό σας

James Webb: Τι διαφορετικό έχει το νέο τηλεσκόπιο και γιατί είναι σημαντικές οι εικόνες του