Το 185 τετραγωνικών μέτρων pop-up κατάστημα του σχεδιαστή Simon Porte Jacquemus είναι το το πρώτο Café Fleurs που συνδυάζει καφέ, ανθοπωλείο και μπουτίκ, στην πρωτεύουσα της Νότιας Κορέας.

Το ολόλευκο Café Fleurs άνοιξε τις πόρτες του για να γιορτάσει την iconic τσάντα Bambimou του brand, η οποία κοσμεί το εξωτερικό του κτιρίου με την φουσκωτή οροφή του. Η παιχνιδιάρικη παρέμβαση έχει μια φανταστική, σχεδόν AI αισθητική που αγγίζει την αίσθηση της εκκεντρικότητας με την οποία είναι συνώνυμη η επωνυμία.

Στον εσωτερικό χώρο, ο γαλλικός πολυτελής οίκος μόδας φιλοξενεί καφέ που σερβίρει οκτώ ξεχωριστά ποτά στο μενού, αλλά και ένα ανθοπωλείο με λευκές ανθοδέσμες από λυσίανθους.

Το μίνιμαλ κατάστημα διαθέτει μια καμπυλόγραμμη μπάρα και φωτισμό από προβολείς. Ο πίσω τοίχος διαθέτει μια τριάδα από εκτεταμένα ράφια διατεταγμένα με βάζα με λευκά λουλούδια που είναι διαθέσιμα στους πελάτες.

Η εμπειρία έρχεται παράλληλα με τη συλλογή «Le Chouchou» του Jacquemus για το Φθινόπωρο 2023 με την Τζίτζι Χαντίντ, που τυγχάνει να είναι και στενή φίλη του σχεδιαστή και πρόσωπο του οίκου καθώς πρωταγωνιστεί στη διαφημιστική καμπάνια.

Jacquemus

Η συλλογή «Le Chouchou» έκανε πρεμιέρα στο Grand Versailles, με μια επίδειξη πασαρέλας που περιλάμβανε καλεσμένους που έφτασαν με βάρκα. Η συλλογή είναι εμπνευσμένη από ιστορικές προσωπικότητες όπως η Μαρία Αντουανέτα και η πριγκίπισσα Νταϊάνα, προσφέροντας μια βασιλική και διαχρονική απήχηση.

Οι επισκέπτες μπορούν να αγοράσουν τσάντες και αξεσουάρ από τη συγκεκριμένη συλλογή που έχει τα κεράσια ως βασικό του μοτίβο.

Jacquemus

Ο οίκος ανακοίνωσε τα εγκαίνια του Café Fleurs στη Σεούλ μέσω του λογαριασμού του στο Instagram, στον οποίο αναρτήθηκε μιας σειρά φωτογραφιών κα βίντεο που δείχνουν την τοποθεσία, με τη λεζάντα: «Bonjour Séoul!».

Αλλά θα πρέπει να βιαστείτε αν θέλετε να το δείτε από κοντά καθώς το pop up κατάστημα είναι ανοιχτό έως τις 29 Οκτωβρίου 2023.

Ο Jacquemus είναι γνωστός για τις καινοτόμες και avant-garde ιδέες του, από το ανθοπωλείο στο Παρίσι κατά τη διάρκεια των περιορισμών της πανδημίας μέχρι το ροζ αυτόματο μηχάνημα Barbie 24/7, σε Παρίσι και Μιλάνο. Κάθε εμπειρία αντανακλά τη δημιουργικότητα και τη μοναδική προσέγγιση του πολυτελούς οίκου μόδας όσον αφορά το λιανικό εμπόριο.

Ο σχεδιαστής άνοιξε ακόμη pop-up καταστήματα στη λίμνη Κόμο και στο Πορτοφίνο της Ιταλίας, που είναι αφιερωμένα στις καλοκαιρινές του συλλογές, αφού έκανε το ντεμπούτο του Café Fleurs στις Galeries Lafayette στο Παρίσι νωρίτερα φέτος.