Παρά τη σύντμησή της σε μόλις τρία γράμματα, η BMW έχει μπερδέψει πολλούς οδηγούς, με πάνω από το 95% να μην μπορούν να πουν το συντομευμένο όνομα της εταιρείας.

Παρά το γεγονός ότι είναι μία από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο, η γερμανική μάρκα φαίνεται να βάζει συνεχώς τους ανθρώπους σε μπερδέματα.
Και ναι, είναι η συντομευμένη εκδοχή που φαίνεται να βάζει φρένο στην ομιλία των ανθρώπων.

Η έρευνα έρχεται μετά την κυκλοφορία μιας διαφήμισης της αυτοκινητοβιομηχανίας Hyundai που διδάσκει στο κοινό πώς να λέει το δύσκολο όνομά της. Για όσους δεν γνωρίζουν, έλεγε «Hun-day» και όχι «high-un-di».

Η νοτιοκορεατική μάρκα δεν είναι η μόνη μάρκα της οποίας το όνομα έχει κάνει το κοινό να κάνει στροφή στην προφορά του. Παρά τη σύντμησή της σε μόλις τρία γράμματα, η BMW έχει μπερδέψει πολλούς οδηγούς με πάνω από το 95% να μην μπορούν να πουν το συντομευμένο όνομα της εταιρείας.

Αν εξακολουθείτε να μην είστε σίγουροι, στην πραγματικότητα είναι «bee em vee», όχι «bee em yoo». Αν δεν τα καταφέρετε, μπορείτε πάντα να πείτε την πλήρη ονομασία, Bayerische Motoren Werke, η οποία μεταφράζεται περίπου ως Bavarian Motor Works.

Είναι σοκαριστικό ότι η έρευνα της Select Car Leasing βρήκε τουλάχιστον δέκα μάρκες αυτοκινήτων που οι άνθρωποι δυσκολεύονται να προφέρουν. Μόλις το 6% κατάφερε να προφέρει με επιτυχία τη Hyundai, ενώ άλλα συνηθισμένα λάθη ήταν η Porsche και η Skoda.