Ως συνέχεια των εορτασμών για τα 50 χρόνια της BMW Μ, που συμπληρώθηκαν το 2022, η BMW Μ μας παρουσίασε την XM, το πρώτο της αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων με σύστημα ηλεκτροκίνησης. Ένα plug-in υβριδικό σύστημα που αποτελείται από έναν V8 βενζινοκινητήρα και έναν εξαιρετικά ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, συνολικής απόδοσης 653 ίππων και ροπής 800 Nm!

Χωρίς αμφιβολία η ΒΜW XM είναι το highlight της εποχής μας από το αγαπημένο αυτό τμήμα της αυτοκίνητης, όντας η πρώτη πρωτότυπη BMW M μετά την BMW M1, εκείνο το θρυλικό σπορ αυτοκίνητο σε σχεδίαση Giugiaro. Είχε κατασκευαστεί από την BMW από το 1978 έως και το 1981 σε μόλις 453 αντίτυπα, από τα οποία τα 20 εξελίχθησαν σε αγωνιστικά.

Την κίνηση εξασφάλιζε ένας κινητήρας -τοποθετημένος στο κέντρο του αμαξώματος- «straight-six», με χωρητικότητα 3,5 λίτρα και απόδοση 277 ίππους, που εξασφάλιζε τελική ταχύτητα της τάξης των 260 χλμ./ώρα. Στις αγωνιστικές του παραλλαγές, ωστόσο, με την αρωγή υπερτροφοδότη, η ισχύς του ξεπερνούσε τους 850 ίππους!

Μέσω Λονδίνου, λοιπόν, προσγείωση στο Φοίνιξ έπειτα από υπερατλαντική πτήση 11 ωρών, αλλά τίποτα, πολλώ δε μάλλον το τζετ λαγκ, δεν είναι ικανό να μας αποτρέψει από το να ζήσουμε το όνειρο της μαγικής τοποθεσίας σε συνδυασμό με το απόλυτο όχημα. Λίγα χιλιόμετρα οδήγησης ως το Σκότσντεϊλ, που αποτέλεσε το κέντρο της παγκόσμιας παρουσίασης, και όλα είναι έτοιμα!

Διαβάστε την παρουσίαση στο 4troxoi.gr