Η φετινή τηλεοπτική χρονιά είναι μια χρονιά-μάθημα για τα κανάλια και τους συντελεστές μπροστά και πίσω από την κάμερα, με κριτήριο πάντοτε την τηλεθέαση. Αυτή, στο τέλος της ημέρας, ορίζει την επιτυχία και την αποτυχία και όχι τα χαρακτηριστικά μιας εκπομπής κι ενός προγράμματος. Το Milky Way για παράδειγμα δεν έκανε ποτέ πάνω από 11-12%. Ήταν κακή σειρά; Όχι. Ήταν η καλύτερη σειρά της τηλεόρασης για φέτος. Απλά όταν η τηλεόραση απευθύνεται μόνο σε 55+ και δεν τη νοιάζει το πιο κάτω, λογικό να έχει μόνο τέτοιο κοινό που δεν μπορεί να εκτιμήσει το Milky Way.

Εκτός από τη μυθοπλασία που η προσέγγιση της φέτος ήταν πιο τραγωδία κι από τις τραγωδίες που μας δείχνουν οι σειρές, ένα μεγάλο μάθημα είναι αυτό που συμβαίνει και στην πρωινή ψυχαγωγία.

Γράφαμε τις προάλλες εδώ για αυτό που κάνει η Ζήνα Κουτσελίνη, αλλά το STAR έχει και δεύτερο πρόγραμμα, που προηγείται χρονικά, το οποίο έχει σημειώσει τρομερή άνοδο και διεκδικεί καθημερινά την πρωτιά στην τηλεθέαση. Ποιος να το περίμενε, από κει που μέχρι πριν μερικούς μήνες ήταν ή Καινούργιου ή Λιάγκας στο δυναμικό και ή Αταίριαστοι ή Λιάγκας στο γενικό, τώρα, η Ελένη Χατζίδου και ο Ετεοκλής Παύλου να είναι σταθερά 2οι και αρκετές φορές πρώτοι στο δυναμικό, ενώ διεκδικούν την 3η θέση στο γενικό, πάνω από τον ανταγωνισμό τους.

Το Breakfast@Star κάνει μεγάλο step up στην τηλεθέαση φέτος

Στην πρωινή ζώνη 10-2, το STAR είναι αναμφίβολα ο μεγάλος νικητής τη φετινή σεζόν. Κι αν από την Κουτσελίνη ήταν ως και αναμενόμενο, είναι μια έκπληξη η άνοδος σε αυτό τον βαθμό από Χατζίδου-Παύλου. Είχαν δείξει και πέρσι μια δυναμική ανεβάζοντας τα ποσοστά στην τηλεθέαση, αλλά δε μπορούσαμε να φανταστούμε πως θα εκτοπίσουν την Καινούργιου και συχνά και τον Λιάγκα.

Breakfast@Star Χατζίδου Παύλου τηλεθέαση

Την Τρίτη για παράδειγμα, το Breakfast@Star έκανε τηλεθέαση 16,6% στο δυναμικό και 11% στο γενικό. Πρώτη εκπομπή στο δυναμικό, τρίτη στο γενικό, πίσω από Αταίριαστους και Λιάγκα που έχουν χτίσει αυτό το κομμάτι και ενδιαφέρονται περισσότερο γι’ αυτό. Αρκετές μονάδες πίσω τους οι εκπομπές της Καινούργιου και της Μπάρκα.

Δεν γνωρίζουμε τι μπορεί να είναι αυτό που κάνει τηλεοπτικά το Breakfast@Star να έχει μεγαλύτερη προτίμηση, ίσως ότι είναι απόλυτα ανάλαφρο σε σχέση με τις άλλες εκπομπές που παίζουν και θέματα πιο βαριά, όπως εσχάτως για την κοινωνική κουζίνα Άλλος Άνθρωπος ή έχουν δικαστικό ανταποκριτή. Αυτό βέβαια είναι μια εικασία, ίσως άτοπη, αφού η επιτυχία της Κουτσελίνη δείχνει πως το πρωί το κοινό θέλει και τα πιο βαριά, τα πιο σοβαρά.

Breakfast@Star Χατζίδου Παύλου τηλεθέαση

Σε κάθε περίπτωση, με κριτήριο μόνο την τηλεθέαση, το Breakfast@Star είναι η έκπληξη της χρονιάς, ίσως η πιο επιτυχημένη πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή φέτος τηρουμένων των προσδοκιών και της ανόδου σε σχέση με το ξεκίνημα της χρονιάς και πέρσι, αλλά και τη συνολική δυναμική του STAR, και η Χατζίδου με τον Παύλου θεμελιώνουν πλέον ένα πολύ δυνατό αποτύπωμα, καθίστανται τηλεοπτικά δυνατά ονόματα, με κεφάλαιο.

Και επειδή πάντοτε η τηλεόραση έχει ανταγωνισμό, ακόμα κι όταν οι εμπλεκόμενοι πάνε να τον καλύψουν, Χατζίδου-Παύλου με την τηλεθέαση που κάνουν, θα οδηγήσουν σε πολλές σκέψεις για αλλαγές τον ανταγωνισμό, τόσο στο υπόλοιπο της σεζόν όσο και εν όψει της επόμενης.