Θύμισαν Ελλάδα σε πονηριά διαφημιστές που ανέλαβαν να «τρέξουν» την καμπάνια για τις ομορφιές που μπορούν να βρουν οι τουρίστες στις Φιλιππίνες.

Κι αυτό γιατί στην προσπάθειά τους να κάνουν τη χώρα πιο ελκυστική στους επισκέπτες, δεν δίστασαν να χρησιμοποιήσουν πλάνα από καλλιέργειες στην Ινδονησία, αμμόλοφους στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και ένα αεροσκάφος που προσγειώνεται στην Ελβετία.

Το πρακτορείο DDB Philippines απολογήθηκε δημόσια, ενώ η υπουργός Τουρισμού της χώρας Christina Garcia Frasco θέλησε να ξεκαθαρίσει ότι δεν χρησιμοποιήθηκαν δημόσια κονδύλια για το συγκεκριμένο βίντεο, προκειμένου το μίνι σκάνδαλο να μην πάρει μεγακύτερες διαστάσεις.

Το βίντεο δημοσιεύτηκε στο πλαίσιο της καμπάνιας «Αγαπήστε τις Φιλιππίνες» ύψους 824.000 ευρώ, η οποία ξεκίνησε στα τέλη Ιουνίου.