Η Ford επιχειρεί να προσδώσει σήμερα στο δημοφιλές Puma περισσότερη αύρα από την γκάμα των μοντέλων ST παρουσιάζοντας μια νέα έκδοση με την ονομασία «ST Powershift» η οποία τροφοδοτείται από την ισχυρότερη έως τώρα έκδοση του γνωστού 3κύλινδρου κινητήρα του 1,0 λίτρου EcoBoost Hybrid.

Για την περίσταση, ο γνωστός από τα πιο «ταπεινά» Ford Puma κινητήρας της μπλε οβάλ εταιρείας αποδίδει για την περίσταση 170 ίππους και ροπή 248 Nm, εξασφαλίζοντας σε συνδυασμό με το γνωστό 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (με paddles στο τιμόνι) της εταιρείας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 7,4 δλ.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνεχίζει να ενσωματώνει την ήπια υβριδική τεχνολογία των 48V, με την ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια να παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα (BISG) προσφέροντας πρόσθετη ροπή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα ώστε να εξασφαλιστεί βελτιωμένη απόδοση στις χαμηλότερες στροφές.

Το νέο Ford Puma ST Powershift υιοθετεί το σύνολο σχεδόν των τεχνολογιών πλαισίου, ανάρτησης και φρένων που συναντάμε καιρό τώρα στο Puma ST, το οποίο θα συνεχίζει να διατίθεται παίρνοντας κίνηση από έναν 3κύλινδρο 1.500άρη κινητήρα 200 ίππων. Έτσι, και στο νέο Puma ST Powershift το «παρών» δίνουν στην ανάρτηση τα πατενταρισμένα ελατήρια ανακατανομής φορτίων και τα σπορ αμορτισέρ διπλού σωλήνα της Hitachi, οι αντιστρεπιτικές δοκοί των 24 και 28 χλστ. εμπρός και πίσω, καθώς και οι μεγαλύτεροι τροχοί με ζάντες 19 ιντσών.

Διαβάστε τη συνέχεια στο 4troxoi.gr