Από την ανάρτηση «θανάτου» στην κοινή διαφήμιση.

Πριν από μερικούς μήνες ο Σπύρος Μπιμπίλας είχε κάνει μια ανάρτηση στην οποία ενημέρωνε για τον θάνατο του Γιώργου Μάγκα, όμως τελικά ο καλλιτέχνης δεν είχε πεθάνει και είχε απαντήσει άμεσα, αφήνοντας αιχμές για όσους είχαν προβεί σε ανησυχητικές για την οικογένεια του αναρτήσεις. Ο Μπιμπίλας είχε μάλιστα βγει να ζητήσει συγγνώμη για την ανάρτηση του.

Και κάπου εδώ enters good marketing. Πήγαν από τον Κωτσόβολο και έκαναν πρόταση και στους δύο για να συμμετέχουν στο promo για την Black Friday και το αποτέλεσμα ήταν αυτό ακριβώς που περίμεναν, αφού όλο το διαδίκτυο υποκλίθηκε και στην επιλογή, αλλά και στο σενάριο, με τις αναφορές στη γκάφα να είναι πολύ εύστοχες.

«Ήρθε η ώρα σου», λέει ο Μπιμπίλας στον Μάγκα και του απαντάει «Άντε πάλι τα ίδια».

Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr:

«Παρακολουθούσαν τη Μπαλατσινού για να βρουν ένα γίδι»: Ξεσάλωσε το Twitter με την «λίστα παρακολουθήσεων» του Documento

UNO Reverse card έπαιξε 8χρονο παιδί στην Ινδία: Δάγκωσε φίδι δύο φορές και το σκότωσε

Αυτός είναι μπαμπάς: Έβαζε τους γιους του να κάνουν PowerPoint για τους λόγους που χρειάζονται χαρτζιλίκι