Στη δεκαετία του 1990, ο έντονος πόλεμος μεταξύ των κολοσσών της βιομηχανίας Coca-Cola και Pepsi έδωσε αφορμή για καινοτόμες εκστρατείες μάρκετινγκ, και μια από τις πρωτοβουλίες της Pepsi, γνωστή ως Pepsi Points, πυροδότησε ένα περίεργο νομικό έπος που ήρθε στην επιφάνεια σε ένα ντοκιμαντέρ του Netflix το 2022.
Οι πόντοι Pepsi ήταν ανταμοιβές που κερδίζονταν με την αγορά προϊόντων Pepsi. Ένα μπουκάλι δύο λίτρων άξιζε δύο πόντους και με μια 12άδα πέντε πόντους. Αυτοί οι πόντοι μπορούσαν στη συνέχεια να εξαργυρωθούν για διάφορα εμπορεύματα με την επωνυμία Pepsi, όπως καπέλα του μπέιζμπολ και μπλουζάκια.
Ωστόσο, ο πραγματικός ενθουσιασμός ήρθε όταν η Pepsi διαφήμισε σε τηλεοπτική διαφήμιση ένα έπαθλο που έριχνε το σαγόνι – ένα μαχητικό αεροσκάφος στρατιωτικού τύπου, το οποίο φαινομενικά μπορούσε να κερδηθεί με την καταπληκτική τιμή των 7.000.000 πόντων. Η παγίδα ήταν ότι αυτή η προσφορά του μαχητικού αεροσκάφους προοριζόταν για αστείο από την Pepsi και δεν υπήρχε σαφής αποποίηση ευθυνών στη διαφήμιση που να δηλώνει ότι το αεροσκάφος δεν ήταν πραγματικό βραβείο.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Gazzetta.gr