Ήταν εν μέσω πανδημίας που η Δάφνη Mπεχτσή, έχοντας οικογενειακό background με την ενασχόληση με τον κινηματογράφο, ξεκίνησε το «χτίσιμο» μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ονόματι Cinobo, η οποία έναντι ενος μηνιαίου αντιτίμου, θα έφερνε κοντά τους χρήστες της ταινίες από κινηματογράφικα φεστιβάλ από όλο το κόσμο.

Θα αποτελούσε, δηλαδή, έναν συνδεσμο ανάμεσα στις εκατοντάδες art ταινίες από όλο τον πλανήτη και σε όσους, στις μεγάλες πόλεις, εν μέσω πανδημίας, δεν μπορούσαν να παρακολουθήσουν εναλλακτικό σινεμά γιατί οι κινηματογράφοι ήταν κλειστοί, είτε για όσους ζουν σε περιοχές που δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.

Τρία χρόνια μετά τη δημιουργία της, η πλατφόρμα Cinobo έχει πάνω από 200.000 επισκέπτες μηνιαίως από Ελλάδα και Κύπρο, πάνω από 4.100.000 ώρες στον αέρα και πάνω από 110.000 downloads της εφαρμογής.

Η εν λόγω πλατφόρμα κέρδισε εξάλλου πριν από λίγες ώρες το πρώτο βραβείο στα βραβεία νεανικής επιχειρηματικότητας του ελληνοκύπριου επιχειρηματία Στέλιου Χατζηιωάννου, λαμβάνοντας 50.000 ευρώ και, κατά συνέπεια, ακόμα μεγαλύτερη ώθηση για να κάνει πραγματικότητα τα επόμενα της σχέδια.

Η CEO της Cinobo Δάφνη Μπεχτσή τονίζει στο BusinessNews.gr ότι «είναι μαγικό συναισθήμα να δημιουργεις ένα προϊόν μασω του οποίου γνωρίζεις ότι ο καλός κινηματογράφος θα πάει ακόμα και στο πιο απομακρυσμένο χωριό της χώρας. Το Cinobo επί της ουσίας κάνει το καλό σινεμά ένα αγαθό που μπορεί να ταξιδέψει παντού και να το γνωρίσουν όλοι».

Ο Στέλιος Χατζηιωάννου κατά τη διάρκεια της βράβευσης της Δάφνης Μπεχτσή χαρακτήρισε τo Cinobo «Netflix της Ελλάδος» με την CEO της εταιρείας να τονίζει ότι «είμαστε λίγο διαφορετικοι από το Netflix, καθώς επιλέγουμε προσεκτικά και έχουμε την πλήρη επιμέλεια των ταινιών που ανεβάζουμε για τον κόσμο, μετά από πολλή αναζήτηση και ψάξιμο».

Εν ετει 2023, η Cinobo έχει στο ενεργητικό της 1000, προς το παρόν, τίτλους ταινιών, από 640 σκηνοθέτες από όλο τον κόσμο, από 93 χώρες και σε 98 γλώσσες.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την εταιρεία, η Cinobo έκλεισε το 2022 με 1,7 εκατ. ευρώ τζίρο από τους συνδρομητές της σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ για το 2023 οι αρχικές εκτιμήσεις από τα στελέχη της εταιρείας είναι ότι θα κλείσει με 2,3 εκατ. ευρω κύκλο εργασιών.

Εξάλλου, μέσα στα σχέδια της εταιρείας είναι και η επέκταση σε συνδρομητές στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια, προκειμένου όλο και περισσότερος κόσμος να γνωρίσει το ποιοτικό σινεμά.

Αξίζει να σημειωθεί, εξάλλου, ότι η οικογένεια Μπεχτσή είναι εκείνη που συμφώνησε να διαχειριστεί από τον Μάιο του 2024 τη νέα εποχή του εμβληματικού Cine Paris στην Πλάκα, με μίσθωση στο Stelios Chatziioannou Foundation.

Μάλιστα, όπως τόνισε ο ίδιος ο Στέλιος Χατζηιωάννου, τα έσοδα από τις μισθώσεις θα διατίθενται για φιλανθρωπικούς σκοπούς.