Μετά το ρεκόρ των 11 δισεκατομμυρίων δολαρίων από διαφημιστικά έσοδα που ανακοίνωσε το TikTok για το 2022, οι προβλέψεις για το 2023 ξεπερνούν κατά πολύ αυτό το νούμερο.

Το TikTok, το οποίο ανήκει στην κινεζική εταιρεία ByteDance, είναι μια από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες.

Φέτος λοιπόν, σύμφωνα με τη σχετική έρευνα, το TikTok θα φτάσει τα 15,2 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμια διαφημιστικά έσοδα το 2023, καταγράφοντας αύξηση 51,7% και προσθέτοντας περίπου 2 δισ. δολάρια παραπάνω στην πρόβλεψη που είχε γίνει πέρσι.

Ο Alex Brownsell, επικεφαλής περιεχομένου της WARC Media, αναφέρει: «Η δυνητική διαφημιστική κάλυψη (ad reach) που προσφέρει, ανέρχεται σε 1,05 δισεκατομμύρια άτοιμα, συμπεριλαμβανομένων 409,1 εκατομμυρίων χρηστών ηλικίας 18 έως 24 ετών.

Το 2022 ήταν η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις στον κόσμο για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, σύμφωνα με τα δεδομένα του Sensor Tower. Η κατακόρυφη μορφή βίντεο πλήρους οθόνης που έχει λανσάρει, έχει εμπνεύσει προϊόντα όπως το YouTube Shorts και το Instagram Reels».

«Η βάση χρηστών του TikTok έχει εκραγεί τα τελευταία δύο χρόνια και ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες στην εφαρμογή είναι μεγάλος», δήλωσε η Debra Aho Williamson, αναλύτρια στο Insider Intelligence.