Λένε πως για κάθε τι καλό, έρχεται πάντοτε και ένα κακό. Στην περίπτωση του «ξεκαθαρίσματος» στον χώρο του θεάτρου, το κακό είναι ότι πια οι ηθοποιοί έγιναν απαραίτητοι μόνο για να καταγγείλουν. Η Μαριάννα Τουμασάτου το έχει μάθει το μάθημα της, καθώς ούσα από τις φωνές που μίλησαν από την πρώτη στιγμή με θάρρος για το σινάφι τους, έγινε λεία για τα κανάλια που σε εκείνη βρήκαν ένα πρόσωπο που θα πήγαινε στις εκπομπές, θα «πατούσε γκάζι» και θα αύξανε τη συζήτηση για το προϊόν τους.

Επειδή όμως αυτοί τη βρήκαν, δε σημαίνει πως η ίδια θα κάτσει να γίνει η αρκούδα που της βαράς το ντέφι και χορεύει. Πρώτα απάντησε σε δημοσιογράφο που τη ρώτησε αν νιώθει τύψεις που βγαίνει, που δουλεύει και αφήνει τα παιδιά στο σπίτι.

«Έχετε ρωτήσει κανέναν άντρα αν έχει τύψεις που βγαίνει, ή μόνο τις μανούλες; Όταν φέρεσαι καλά στο παιδί σου, δε σημαίνει ότι πρέπει να μην κάνεις τίποτα άλλο».

Από τη μία έχουμε μια ερώτηση που είναι σαφώς γεμάτη αφέλεια και ξεπατίκωμα από το σκονάκι που δίνει κάθε αρχισυντάκτρια ή αρχισυντάκτης σε ρεπόρτερ ψυχαγωγικών εκπομπών και έρχεται κατευθείαν από το παρελθόν. Από την άλλη έχουμε για πρώτη φορά απάντηση με τέτοιο τρόπο. Στο παρελθόν, δεν είχε υπάρξει τέτοια αντίδραση.

Μετά απ΄αυτό, η Μαριάννα Τουμασάτου εξέφρασε και το πόσο απαυδισμένη είναι με το να καλείται να μιλάει συνέχεια για τους κατηγορούμενους για κακοποιητικές πράξεις και να μην τη ρωτούν τίποτα άλλο.

https://www.youtube.com/watch?v=vmEZxjlusl0

Αυτό δεν το βλέπουμε πια μόνο στην περίπτωση της. Πλέον, δεν υπάρχει ηθοποιός ή άνθρωπος της celebrity κοινότητας της χώρας που να μην του τίθεται ως πρώτη ερώτηση το κλασικό «εσύ γνώριζες; έχεις υποστεί κάτι τέτοιο;». Γίνεται δε σε τέτοιο βαθμό που όσοι απαντούν ότι δεν έχουν βιώσει κακοποιητική συμπεριφορά, νιώθουν άβολα, λες και έχουν κάνει κάτι κακό.

Το είδαμε στην περίπτωση της Δήμητρας Παπαδήμα που πήγε να μιλήσει στην Ιωάννα Μαλέσκου για την παράσταση της και ξεκίνησε η συνέντευξη με ερώτηση για την παρενόχληση που υπέστη, για την οποία έχει μιλήσει 3-4 φορές μες στο 2021. Και φυσικά αρνήθηκε να τοποθετηθεί ξανά.

Πόσοι θα αντιδρούσαν όπως η Μαριάννα Τουμασάτου; Πόσοι αντέδρασαν στο παρελθόν;

Αναδύεται λοιπόν εδώ ένα πρόβλημα που δεν είναι μόνο τούτης της εποχής, αλλά πάντοτε υπήρχε. Οι ηθοποιοί δεν αντιλαμβάνονται πως για τις ψυχαγωγικές εκπομπές, ακόμα και των καναλιών στα οποία ανήκουν μέσω σειρών ή άλλων προγραμμάτων, δεν ενδιαφέρονται για τις δουλειές τους. Δεν έχουν καμία διάθεση η κάθε Σκορδά και Τσιμτσιλή να προωθήσουν τη θεατρική τους παράσταση. Θα το κάνουν σαν παράπλευρη απώλεια. Άλλο πράγμα θέλουν να αντλήσουν απ΄αυτούς.

Είναι επομένως εύλογη η απορία πώς όλα αυτά τα χρόνια οι ηθοποιοί ανέχονταν στο όνομα του pr και της προώθησης, να υφίστανται τέτοια υποτίμηση και απαντούσαν με χαμόγελο σε ερωτήσεις του στυλ «πώς νιώθετε πού δεν μείνατε σπίτι να μεγαλώσετε τα παιδιά σας;»;

Πιο ξεκάθαρο δε μπορεί να γίνει ότι οι δημοσιογράφοι δεν θα αλλάξουν τον τρόπο που τοποθετούνται απέναντι στους ηθοποιούς. Οι ηθοποιοί και τα γραφεία τύπου γύρω από τις δουλειές τους, μήπως θα έπρεπε να μην τα θυσιάζουν όλα μπρος σε μια τηλεοπτική αναφορά; Μήπως θα έπρεπε να λένε και μερικά «Όχι»;

Γιατί αν εγώ περάσω μια φορά από ένα μονοπάτι που έχει 10 φίδια που δαγκώνουν και βγω ζωντανός, μπορώ να πω ότι δεν ήξερα, άρα δε φταίω. Αν όμως συνεχίζω να περνάω, τότε μάλλον δε φταίνει τα φίδια, αλλά εγώ..!