Το ζήσαμε και πέρσι με τη Μαρίνα Σάττι, το βλέπουμε και φέτος. Το τι θα βγει στην τελική κατάταξη στον τελικό της Eurovision, ή το τι θα γινόταν στους δύο ημιτελικούς, έχει κάθε χρόνο όλο και μικρότερη σχέση με τα τραγούδια που αρέσουν πραγματικά στον κόσμο. Η Eurovision δείχνει πως σιγά σιγά θα καταστεί μια ανούσια διοργάνωση που δεν θα δίνει κανένα credit σε καλλιτέχνες και τραγούδια, αλλά μέσα από τα social media της, θα επιδαψιλεύει τη δυναμική ενός τραγουδιού και των ανθρώπων που το έστησαν, μαζί με τη σκηνική παρουσία.

Και σε αυτά τα δύο, η ελληνική αποστολή, η Klavdia με την Αστερομάτα της και τον Φωκά Ευαγγελινό, μα και τους ανθρώπους που συμβάλλουν για αυτό το αποτέλεσμα, η Panik συνολικά, ο μάνατζερ της Klavdia ειδικά, ο Γιάννης Αβραμίδης, φαίνεται πως κυριαρχούν έναντι οποιασδήποτε άλλης χώρας από τον Β’ Ημιτελικό της Eurovision.

Μπορεί να πήγε η ψυχή μας στην κούλουρη μέχρι να φτάσουμε στο άκουσμα της Ελλάδας στη 10η θέση για την πρόκριση στον τελικό, αλλά ένα τραγούδι, μια συνολική εμφάνιση, δε θα μπορούσε να κριθεί από αυτό. Πρώτον, γιατί κι οι άλλες χώρες ψυχούλα έχουν και κάνουν μια χαρά δουλειά και η επιτυχία του ενός, δε συνιστά αποτυχία του άλλου. Δεύτερον, και πιο σημαντικό εν προκειμένω, διότι η εμφάνιση της Klavdia είναι αυτή με τη μεγαλύτερη απήχηση στα κανάλια της διοργάνωσης στα social media.

Η Klavdia το hit του Β’ Ημιτελικού στη Eurovision

Το ζήσαμε πέρσι με τη Σάτι, το βλέπουμε και με την Klavdia. Η εμφάνισή της στον Β’ Ημιτελικό, είχε τις περισσότερες προβολές στο TikTok κανάλι της διοργάνωσης, με τις προβολές ως τη στιγμή που γράφεται το κείμενο, να είναι στις 180.000, κοντά 70.000 παραπάνω από τις επόμενες χώρες.

@eurovision

🇬🇷 Greece’s Klavdia embodying real star power in tonight’s Second Semi-Final   Greece 🇬🇷 / Klavdia – Asteromáta / @klavdia #Eurovision2025 #Eurovision

♬ original sound – Eurovision

Ακόμα πιο εντυπωσιακά τα πράγματα στο Instagram. Εκεί, η ανάρτηση με το τραγούδι της Klavdia είναι η μοναδική με πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές (1.4 για την ακρίβεια), ως την ώρα που γράφουμε και 62.000 likes, διπλάσια από τη Φινλανδία και το Ισραήλ που είναι στις 33.000 στη 2η θέση. Και αυτή με τα περισσότερα σχόλια, κοντά 2.500, περισσότερα από κάθε άλλη από τις υπόλοιπες 15 χώρες – το Ισραήλ έχει 6.500, μα ξέρουμε πολύ καλά γιατί.

Και η ανάρτηση με τις χώρες που προκρίθηκαν στον τελικό της διοργάνωσης, τοποθετούν την Αστερομάτα Klavdia στο Νο1 με τεράστια διαφορά. 27+ χιλιάδες likes και πάνω από 1.600 σχόλια, με τη 2η Φινλανδία να είναι στα 14.500 likes και κοντά 400 σχόλια.

Το τι λένε κριτικές επιτροπές και τι θα πουν οι βαθμολογίες στον τελικό της Eurovision, ευτυχώς, δε θα καθορίσουν τις καριέτες των συμμετεχόντων, της Klavdia ιδίως, για την οποία μας αφορά κιόλας. Οι αριθμοί λένε όση αλήθεια χρειάζεται να ειπωθεί και φαίνεται, μετά και τα περσινά, πως ζούμε σε μια εποχή στην οποία η Eurovision δεν ανεβάζει και κατεβάζει καριέρες.

* Photo credits: Instagram/Eurovision