Πώς να χωρέσει κανείς μέσα σε λέξεις κάτι ανεπανάληπτο; Πώς να τολμήσει να περιγράψει το απροσδόκητο, αυτό που αν το έλεγες πριν 2 μήνες σε κάποιον, θα γελούσε μαζί σου; Ο Ολυμπιακός όμως, με τον Μεντιλίμπαρ να κάνει το θαύμα του, έκοψε τα γέλια αμφισβήτησης και έφερε τα γέλια χαράς στους φιλάθλους του που κατέκλυσαν κάθε πλατεία στην Ελλάδα για να ζήσουν κάτι που ζούμε πρώτη φορά στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

Το επίτευγμα ήταν ήδη σπουδαίο. Αλλά ο Ολυμπιακός δεν αφήνει στη μέση τη δουλειά. Με αυτόν τον απίστευτο γκολτζή που έχει μαγνήτη πάνω του για να τραβάει όλες τις μπάλες και να τις στέλνει στα δίχτυα, που σκόραρε σε όλα τα ματς εκτός από αυτά με τη Φενέρμπαχτσε, που ξεπάστρεψε την άμυνα της Άστον Βίλα, δεν είχε σκοπό να χάσει την ευκαιρία του.

Με εξαίρεση το πρώτο ημίχρονο, όπου η δίψα για το τρόπαιο είχε βγάλει τους παίκτες σε αρκετές στιγμές εκτός πλάνου, ο Ολυμπιακός πήγε το ματς εκεί που το ήθελε και ήξερε πως θα χρειαστεί μια πολύ καλή φάση ο Ελ Κααμπί για να βάλει γκολ. Η Φιορεντίνα φαινόταν πως δεν έχει τον παίκτη που θα κάνει το καλό τελείωμα, κι από τη στιγμή που βγήκε κι ο Κουάμε από αριστερά και μπήκε ο φλύαρος Ικονέ δεξιά, δεν επέτρεψε στη Φιορεντίνα να κάνει ούτε φάση.

Με την εμπειρία που έχει αποκτήσει ο φετινός Ολυμπιακός στα ματς που προηγήθηκαν και με τον Μεντιλίμπαρ να εφαρμόζει ένα τακτικά άριστο πλάνο κάθε φορά, αυτή η μία φάση θα έκανε την διαφορά. Και την έκανε. Ο Ελ Κααμπί την ξεκίνησε, η σέντρα του Όρτα κόπηκε, η μπάλα έφτασε στον Έσε αριστερά, εκείνος έβγαλε τη 2η σέντρα με τέτοιο τρόπο που οποιοσδήποτε ακουμπούσε τη μπάλα θα μπορούσε να τη στείλει στα δίχτυα. Και την ακούμπησε ο εκτελεστής των εκτελεστών, αυτός που δεν έχουμε δει ξανά στο ελληνικό ποδόσφαιρο από την εποχή Βαζέχα.

Αυτός λοιπόν, αυτός που κουβάλησε όλη την ομάδα με τα γκολ του ως την κατάκτηση, είναι αναμφίβολα ο μεγάλος πρωταγωνιστής. Και το γκολ του θα μείνει στην ποδοσφαιρική ιστορία για όσο αντέχει η μνήμη.

Απολαύστε το μέσα από 4 κλικ, τα κλικ του θρίαμβου, τα κλικ του θαύματος, τα κλικ ενός έπους!

* Κεντρική φωτογραφία: Francois Nel/Getty Images/Ideal Images