Πολλές εταιρείες έχουν δεχθεί έντονα σχόλια στα social media, όπως η Bud Light, η Adidas και η Target. Ήρθε και η σειρά της Calvin Klein να δεχθεί έντονα πυρά για τη διαφήμιση εσωρούχων στην οποία χρησιμοποίησε plus size μοντέλα. Αφορμή στάθηκε η αφίσα της εταιρείας που δείχνει έναν άνδρα και μια γυναίκα plus-size να φορούν εσώρουχα Calvin Klein.

Συγκεκριμένα στην εν λόγω φωτογραφία βλέπουμε έναν μαύρο άνδρα να στέκεται με τα πόδια σταυρωμένα και να φορά ένα αθλητικό σουτιέν χρώματος σκούρου γκρι, ένα σλιπ και ένα τζιν παντελόνι. Η γυναίκα στο πλευρό του είναι λευκή και φοράει ένα μπλε αθλητικό σουτιέν και ασορτί εσώρουχα, καθώς χαλαρώνει σε μια καρέκλα. Αυτή η εικόνα ήταν αρκετή για του επικριτές του Twitter που άσκησαν έντονη κριτική.

«Ίλον Μασκ παρακαλώ αγόρασε και σώσε τον Calvin Klein», «Δεν θα αγοράσω ποτέ ξανά άλλο αντικείμενο @CalvinKlein ποτέ. Και θα πετάξω όλα τα σκ…», «Η Calvin Klein ζηλεύει τις πωλήσεις της Bud Light», είναι μερικά από τα σχόλια.

Τα αρνητικά σχόλια συνεχίστηκαν: «Η Calvin Klein είναι μια εταιρεία που θέλει να σταματήσει να βγάζει χρήματα», «Δεν είμαι σίγουρος γιατί πρέπει να φτάσουν τόσο χαμηλά μόνο και μόνο για να επιβάλουν μια ιδεολογία που οι περισσότεροι δεν θέλουν καν», «Τα στελέχη είναι trans και εκμεταλλεύονται τη θέση τους. Το μόνο άλλο πράγμα που μπορώ να σκεφτώ»,« Για όνομα του Θεού… τώρα πρέπει να πετάξω όλα τα εσώρουχά μου».

Η αμηχανία της Κέιτ Μος για καμπάνια του Calvin Klein

Πολλά χρόνια αργότερα, η Κέιτ Μος είχε μιλήσει ανοιχτά για το πώς ένιωθε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων για την καμπάνια του Calvin Klein. «Έπαθα νευρικό κλονισμό όταν ήμουν 18 χρονών και έπρεπε να δουλέψω με τον Μάρκ Γουόλμπεργκ και τον Χέρμπ Ρίτς (σ.σ. Για την γνωστή καμπάνια του Calvin Klein που την καθιέρωσε). Αισθανόμουν πραγματικά άσχημα να καβαλάω αυτό τον τουμπανιασμένο τύπο. Δεν μου άρεσε καθόλου. Τις επόμενες δυο εβδομάδες δεν μπορούσα να σηκωθώ από το κρεβάτι. Νόμιζα ότι θα πέθαινα».