Όπου κι αν δουλεύεις, δεν είναι καθόλου απίθανο να έχεις συναδέλφους που κάπως σε εκνευρίζουν, κάπως είναι πιο ενοχλητικοί και σε εμποδίζουν να συγκεντρωθείς! Aν σου έρχεται κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο στο μυαλό το οποίο έχεις πρόβλημα να διαχειριστείς τότε διάβασε τα παρακάτω tips που θα σε βοηθήσουν να κρατήσεις την ψυχραιμία σου και κυρίως να μην κάνεις κάποια σκηνή στο γραφείο!

Ευτυχώς, η Lynn Taylor, συγγραφέας βιβλίων καριέρας, μας δίνει απλές συμβουλές που όλοι μπορούμε να ακολουθήσουμε:

#1 Απόφυγέ τον ευγενικά
Eάν δεις πως σε πλησιάζει κάποιος ενοχλητικός συνάδελφός σου πες του πως έχεις ένα deadline που σε πιέζει και δεν έχεις καθόλου χρόνο.

#2 Να είσαι διπλωματικός
Η ευγένεια είναι πάντα ο δρόμος για να πετύχεις κάτι. Aν για παράδειγμα ο συνάδελφός σου επιμένει σε μια άποψη με την οποία εσύ μπορεί να διαφωνείς ή να σε εκνευρίζει, τότε απάντησε ευγενικά: “Ναι καταλαβαίνω την οπτική σου πάνω σε αυτό το θέμα, μπορεί να έχεις δίκιο. Εγώ το βλέπω διαφορετικά”.

Δες όλα τα tips στο Thenotebook.gr

Διάβασε ακόμη στο intronews.gr:

Menstrual Cup 101: Τέλος τα ταμπόν και οι σερβιέτες – Το κύπελλο περιόδου θα σου «λύσει τα χέρια»

3 τρόποι να κάψεις θερμίδες χωρίς να κάνεις γυμναστική

Υδατάνθρακες: Τα 5 red flags πως καταναλώνεις παραπάνω απ΄όσο θα έπρεπε