Η ελληνική τηλεόραση πέρα από σειρές που πέτυχαν σε μία σεζόν και σήμερα έχουμε ξεχάσει ότι υπήρχαν κάποτε, σειρές που πραγματικά δεν άφησαν κανένα ίχνος στη μνήμη μας και κόπηκαν πρόωρα, σειρές που έχουν το σημάδι της εποχής τους ακόμη και αν τις παρακολουθούμε ευχάριστα ως μία ρετρό απόλαυση, έχει δημιουργήσει και κάποιες σειρές με διαχρονικότητα…

Όχι απλώς τις βλέπουμε με ευχαρίστηση ακόμη και σήμερα, αλλά παραμένουν επίκαιρες, οι χαρακτήρες φρέσκιοι και οι διάλογοι σύγχρονοι και ναι, ας έχουμε ακούσει ένα σωρό φορές τα ίδια αστεία, πάντα θα γελάμε σαν να είναι η πρώτη φορά!

Οι Απαράδεκτοι: Τι έγινε ρε παιδιά;

Αυτό το διάστημα προβάλλονται για ακόμη μία φορά στο Mega και ακόμη παραμένουν μία δυνατή επιλογή για να περάσεις το Σαββατόβραδο ευχάριστα.

Η σειρά έκανε πρεμιέρα στα πρώτα βήματα της ελληνικής τηλεόρασης το 1991 και από τότε τόσο οι τέσσερις κεντρικοί πρωταγωνιστές, Η Δήμητρα, ο Σπύρος, ο Γιάννης και ο Βλάσσης, όσο και οι δύο εκτός της παρέας, η Ρένια και ο Χαλακατεβάκης, παραμένουν ίσως οι πιο οικείοι τηλεοπτικοί μας φίλοι.

Οι ιστορίες που έγραψε και δημιούργησε η Δήμητρα Παπαδοπούλου, οι χαρακτήρες και οι χιουμοριστικές καταστάσεις είναι πάντα επίκαιρα.

Τον τίτλο (Απαράδεκτοι) εμπνεύστηκε η ίδια και τον ανακοίνωσε πρώτα στον φίλο της Βλάσση Μπονάτσο, ο οποίος ενθουσιάστηκε και, αργότερα, πρότεινε στον Μπέζο, τον Μπονάτσο και τον Παπαδόπουλο, να συμμετάσχουν στη σειρά.

Η σειρά φτιάχτηκε κάπως παρεϊστικα μιας και τότε δεν υπήρχε οργάνωση έτσι όπως συμβαίνει σήμερα και έτσι η σειρά έγραψε λαμπρή ιστορία και δεν έχασε ποτέ τη λάμψη της αλλά και το κοινό της.

Αρκετά χρόνια μετά, και πριν τον θάνατο του Βλάσση Μπονάτσου, άνθρωποι του Mega προσέγγισαν ξανά τους πρωταγωνιστές και ιδίως τη Δήμητρα Παπαδοπούλου και της ζήτησαν να γράψει ένα νέο κύκλο επεισοδίων. Οι Απαράδεκτοι όμως αρνήθηκαν και ίσως όχι άδικα αφού τα μας είχαν πει όλα με τη μία και δεν χρειαζόταν επανάληψη.

Οι Μεν και οι Δεν: Οι Δάγκες και οι Μάγκες

Παραπαραπαραπαράραμ παπαπαραμ παπαπαραν… Μόλις ακούμε αυτόν τον ήχο κατευθείαν το μυαλό μας μεταφέρεται σε εκείνη την πολυκατοικία του Κολωνακίου που έμεναν Οι Μεν και οι Δεν.
Η σειρά προβλήθηκε τις περιόδους 1993-1994, 1994-1995 και 1995-1996 από τον ANT1.

Το σενάριο έγραφαν ο Χάρης Ρώμας και η Άννα Χατζησοφιά και τη σκηνοθεσία ανέλαβε η Φωτεινή Κοτρώτση.

Πρωταγωνιστούσαν οι ηθοποιοί Χάρης Ρώμας, Άννα Κουρή, Στέλιος Μάινας και Τζόυς Ευείδη.

Ο Διονύσης Δάγκας (Χάρης Ρώμας) ήταν ένας μεγαλοδικηγόρος που πάντα υπερασπιζόταν εγκληματίες και μεγαλοαπατεώνες. Είχε παντρευτεί την τεμπέλα και σπάταλη Βάνα (Άννα Κουρή), γόνο αριστοκρατικής οικογένειας της Αθήνας, και συζούν σε μια πολυκατοικία στο Κολωνάκι.

Ο Τίμος και η Νανά Σταμάτη (Στέλιος Μάινας και Τζόυς Ευείδη), άνεργος τεμπέλης και καλλιτέχνιδα κατασκευής σκουλαρικιών και πινάκων, αντίστοιχα, μετακομίζουν στο διπλανό μικρό διαμέρισμα, που το κερδίζουν σε διαγωνισμό του ANT1.

Ο Τίμος και η Νανά έκαναν τα πάντα για να πάρουν χρήματα από τους διπλανούς και κυρίως από τον Διονύση, που ήταν μεγάλος τσιγκούνης.

Όταν λοιπόν τα… αλάνια μπερδεύτηκαν μεσ’ τα σαλόνια οι χιουμοριστικές καταστάσεις και το γέλιο ήταν ασταμάτητο.

https://www.youtube.com/watch?v=6v9hl-Tr6YA

Κωνσταντίνου και Ελένης: Η γκαρσόνα Α’ και ο καθηγητής Πανεπιστημίου

Αυτή η απρόβλεπτη συνύπαρξη μίας μποέμισας γκαρσόνας Α’ με ένα καθηγητή Βυζαντινολογίας δεν τελείωσε ποτέ, τουλάχιστον για τη μικρή οθόνη καθώς η συγκεκριμένη σειρά είναι ίσως εκείνη με τις μόνιμες επαναλήψεις στο πρόγραμμα του ΑΝΤ1.

Η Ελένη και ο Κωνσταντίνος ήταν δύο απολαυστικοί χαρακτήρες με έντονες συγκρούσεις, μαζί τους ο Μάνθος Φουστάνος και η μοναδική του αγάπη Πέγκυ, γκαρσόνα Β’ και φυσικά η δεσποινίς Μανταρινάκη που επιθυμούσε διακαώς να βρει τον πρίγκιπά της, ο μπάρμπαν και ένα σωρό γκεστ που άφησαν εποχή.

Η σειρά αρχικά προβλήθηκε τις σεζόν 1998-2000. Θυμάμαι μάλιστα ότι στην πρώτη της προβολή δεν είχε σημειώσει τόσο μεγάλη επιτυχία, εκείνο το καλοκαίρι ο ΑΝΤ1 την πρόβαλε σε επανάληψη και ξαφνικά όλοι βλέπαμε τα βράδια Κωνσταντίνου και Ελένης και αυτό αποτυπωνόταν στις πολύ υψηλές τηλεθεάσεις και μάλιστα στους καλοκαιρινούς μήνες όπου τα κανάλια συνήθως πρόβαλλαν διάφορα προγράμματα μόνο και μόνο για να καλύψουν τηλεοπτικό χρόνο.

Το Κωνσταντίνου και Ελένης βασίστηκε σε προηγούμενη σεναριακή δουλειά της Χατζησοφιά, την παραγωγή της ΕΤ1 Εξ Αδιαιρέτου, που προβλήθηκε τη σεζόν 1992-1993.

Αναστασία: Στο όνομά της δημιουργήθηκε το πιο δυνατό ερωτικό τρίγωνο της ελληνικής τηλεόρασης

Σε σενάριο της Μιρέλλας Παπαοικονόμου, η σειρά Αναστασία έμελλε να γίνει μία εμβληματική σειρά, πολύ προχωρημένη για την εποχή που προβλήθηκε και διαχρονική γιατί τέτοιοι μοιραίοι έρωτες παίζουν πάντα ανεξαρτήτως εποχής.

Η σειρά παίχτηκε πρώτη φορά την περίοδο 1993-1994 στο Mega Channel. Την σκηνοθεσία της σειράς επιμελήθηκε ο Γιώργος Κορδέλλας, ενώ το ομώνυμο τραγούδι των τίτλων ερμήνευσε η Ελευθερία Αρβανιτάκη.

Κύριο θέμα της σειράς είναι ένα ερωτικό τρίγωνο μιας νεαρής κοπέλας με έναν πατέρα και τον γιο του.

Το ρόλο της Αναστασίας ανέλαβε η Μυρτώ Αλικάκη κάνοντας την πρώτη της εμφάνιση ως πρωταγωνίστρια στη μικρή οθόνη. Τους ρόλους των δύο αντρών ερμηνεύουν ο Μηνάς Χατζησάββας και ο Άλκης Κούρκουλος.

Η τηλεθέαση της πρώτης προβολής της ξεπερνούσε πολλές φορές το 60%. Η τελευταία επανάληψη της σειράς την περίοδο Ιουλίου-Αυγούστου 2018 θεωρήθηκε επίσης πολλή επιτυχημένη.

Η σειρά έθιγε ένα τολμηρό για την εποχή εκείνη θέμα, έγινε γνωστή για τις ερωτικές σκηνές της πρωταγωνίστριας. Μάλιστα σκηνές της Αναστασίας παρώδησαν αργότερα αρκετές άλλες ελληνικές κωμικές σειρές:

-Το επεισόδιο «Αθανασία» της σειράς «Της Ελλάδος τα παιδιά» όπου σατιρίζει ανοιχτά την σειρά, αυτή την φορά με θείο και ανιψιό αντί πατέρα και γιο (1994).

-Το επεισόδιο «Του Πατρός και του Υιού» της σειράς Κωνσταντίνου και Ελένης, που προβλήθηκε το 2000, και έχει ως κεντρικό θέμα ένα παρόμοιο ερωτικό τρίγωνο με τους χαρακτήρες της σειράς να παραλληλίζουν το γεγονός με αυτό της σειράς Αναστασία, χρησιμοποιώντας και το σάουντρακ της σειράς.

-Το επεισόδιο «Αναστασία» της κωμικής σειράς αυτοτελών επεισοδίων Safe Sex TV Stories, που προβλήθηκε το 2005, πήρε τον τίτλο του από τη σειρά, καθώς κεντρικό θέμα έχει την παράλληλη ερωτική σχέση μίας γυναίκας με πατέρα και γιο.

Σ’ αγαπώ μ’ αγαπάς: Εγώ πότε θα γίνω μητέρα;

Σ’ αγαπώ Μ’ αγαπάς είναι ο τίτλος μιας κωμικής τηλεοπτικής σειράς που προβλήθηκε από τους τηλεοπτικούς δέκτες του Mega Channel τις σεζόν 2000-2002 και βασιζόταν στο καναδέζικο κόνσεπτ Un Gars, Une Fille.

Η πρωτοτυπία ήταν ότι βλέπαμε μόνο το πρωταγωνιστικό ζευγάρι και ποτέ τους συμπρωταγωνιστές τους, που εμφανίζονταν στην οθόνη είτε μόνο με τη φωνή τους, είτε με κάποιο σημείο του σώματος, είτε και καθόλου.

Το ζευγάρι Δήμητρα-Θοδωρής επέστρεψε στις 21 Φεβρουαρίου του 2019 μέσα από διαφημιστικά σποτάκια του καναλιού της Cosmote στο YouTube.

Σαββατογεννημένες: Ο Σάββας και τα κορίτσια του

Εκείνη την εποχή ένα Τζόκερ ήταν το όνειρο κάθε Έλληνα (και ακόμη είναι δηλαδή) που σκεφτόταν «και αν μου κάτσει;»… Ε στον Σάββα (τον υποδυόταν ο Σάκης Μπουλάς) έκατσε! Και έτσι κάπως ξεκίνησε μία από τις πιο επιτυχημένες και διαχρονικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης.

Η σειρά παίχτηκε στο Mega Channel τη σεζόν 2003-2004 αλλά όσες φορές και αν έχει παιχτεί σε επανάληψη δεν τη χορταίνουμε.

Το σενάριο υπέγραφε ο Γιώργος Καπουτζίδης, ενώ τη σκηνοθεσία ανέλαβαν η Πηνελόπη Κροντηροπούλου και ο Αντώνης Αγγελόπουλος. Πρωταγωνιστές της σειράς ήταν η Κατιάνα Μπαλανίκα, η Ελένη Ράντου, η Ράνια Σχίζα και ο Σάκης Μπουλάς, ενώ πρόκειται για τη πρώτη σεναριακή και τηλεοπτική δουλειά του Καπουτζίδη.

Ο Σάββας Κατσίκης (Σάκης Μπουλάς) είναι ένας ευκατάστατος εισοδηματίας ο οποίος κάνει σχέσεις με τις γυναίκες κυρίως για να περνάει καλά γιατί δεν του αρέσουν οι δεσμεύσεις.

Παρ’ όλα αυτά, έχει κάνει τρεις γάμους, χωρίς όμως να είναι πιστός σε καμία από τις τρεις γυναίκες του.

Την περίοδο που εκδίδεται το τρίτο του διαζύγιο, ενώ οδηγεί, ο Σάββας ακούει στο ραδιόφωνο τους τυχερούς αριθμούς του Τζόκερ και συνειδητοποιεί ότι έχει κερδίσει 7,5 εκατομμύρια ευρώ. Από το σοκ και την έκπληξη χάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου και τρακάρει.

Μεταφέρεται στο νοσοκομείο, όπου διαπιστώνεται ότι έχει πάθει αμνησία. Οι τρεις πρώην σύζυγοί του ενημερώνονται και φτάνουν στο νοσοκομείο. Μην μπορώντας να βοηθήσουν στην επαναφορά της μνήμης του, αποφασίζουν να μην ασχοληθούν με την φροντίδα του, επειδή τους έχει καταστρέψει τη ζωή και δεν το αξίζει.

Λίγο καιρό μετά, όμως, ακούγοντας στην τηλεόραση τους τυχερούς αριθμούς του Τζόκερ σε συνδυασμό με κάποια σκόρπια λόγια που ο Σάββας έλεγε λίγο πριν πέσει αναίσθητος (“Είναι το 19!”) και ότι ο νικητής δεν έχει ακόμη εμφανιστεί για να εισπράξει το ποσό, συνειδητοποιούν ότι ο Σάββας είναι ο μεγάλος τυχερός του Τζόκερ.

Παιδική χαρά: Ναι, είναι χαρά να τη βλέπεις

Παίχτηκε στο Mega το 2009, την εποχή που η Ελλάδα βάδιζε προς την οικονομική κρίση και όλοι βρισκόμασταν σε κατάσταση σοκ. Πρόβληθηκε σε επανάληψη το 2012.

Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους έπαιζαν η Ρένια Λουιζίδου και ο Κώστας Κόκλας που υποδύονταν δύο προβληματισμένους γονείς και όλοι γνωρίζουμε ότι τα οικογενειακά «προβλήματα» ποτέ δεν στερεύουν… παραμένουν δε πάντα επίκαιρα.

Η Ρένια και Κώστας είναι γονείς που πρέπει να τα βγάλουν πέρα με τη ξέφρενη καθημερινότητα μεγαλώνοντας τα τρία αγόρια τους, ηλικίας 9, 11 και 15 ετών.

Η Ρένια, μητέρα και δυναμική γυναίκα καριέρας «μισεί» κάθε μορφή χάους, αλλά με τέσσερις άντρες στα πόδια της, μάλλον πρέπει να μάθει να ζει μ’ αυτό.

Ο Κώστας, πατέρας και μεγάλο παιδί, «δύο σε ένα», καμαρώνει για τρία πράγματα: Την οικογένεια του, τη Συριανή καταγωγή του και το μοναδικό best seller που έγραψε στα 18.

Ευτυχισμένοι Μαζί: Οι Μαυροτσούκαλοι εν δράσει

Προβλήθηκε στο Mega τις σεζόν 2007–2009 και από τότε όσες φορές και αν έχει παιχθεί σε επανάληψη σπάει τα κοντέρ.

Η σειρά αποτελεί διασκευή, βασισμένη στην ισπανική οικογενειακή κωμωδία Los Serrano που προβλήθηκε από το 2003 μέχρι το 2008 από το τηλεοπτικό δίκτυοTelecinco.

Τη διασκευή του σεναρίου υπέγραψε η Ρένα Ρίγγα, ενώ τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Ανδρέας Μορφονιός.

Η σειρά παρουσιάζει τη ζωή ενός χήρου με τρεις γιους όταν αποφασίζει να παντρευτεί μια χωρισμένη γυναίκα με δύο κόρες και να ζήσουν όλοι μαζί σαν οικογένεια.

Μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου κύκλου, το κανάλι αποφάσισε να μην ανανεώσει τη σειρά για τρίτη σεζόν.