Ο Έλον Μασκ απειλεί να μηνύσει τη Microsoft, κατηγορώντας τον τεχνολογικό γίγαντα ότι χρησιμοποιεί δεδομένα του Twitter χωρίς άδεια.

«Εκπαιδεύτηκαν παράνομα χρησιμοποιώντας δεδομένα του Twitter. Ώρα για μήνυση» ανέφερε ο πολυεκατομμυριούχος σε ένα tweet, αλλά δεν παρείχε αποδείξεις για τα λεγόμενά του. Με τον τρόπο αυτό, ο Μασκ απαντά στο σχέδιο της Microsoft να βγάλει το Twitter από την εταιρική διαφημιστική πλατφόρμα.

Ο τεχνολογικός κολοσσός έχει ενημερώσει πως «δεν θα υποστηρίζει πλέον το Twitter» από τις 25 Απριλίου. Ως αποτέλεσμα, οι αγοραστές διαφημίσεων δεν θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους στο Twitter μέσω του εργαλείου κοινωνικής διαχείρισης της Microsoft.

«Άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως τα Facebook, Instagram και LinkedIn, θα συνεχίζουν να υποστηρίζονται» ξεκαθαρίστηκε από την εταιρεία.

Σε ένα ξεχωριστό tweet, όσον αφορά στη συζήτηση σχετικά με τα δεδομένα της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, ο Μασκ δήλωσε ότι είναι «ανοιχτός σε ιδέες».

«Αλλά το να ξηλώσουμε τη βάση δεδομένων του Twitter, να την απονομιμοποιήσουμε (αφαιρώντας τις διαφημίσεις) και στη συνέχεια να πουλήσουμε τα δεδομένα μας σε άλλους δεν είναι νικηφόρα λύση» είπε.

Τον Φεβρουάριο, το Twitter άρχισε να χρεώνει για τα δεδομένα που συγκεντρώνει από «εκατοντάδες εκατομμύρια«» χρήστες, με το βασικό πακέτο να είναι 100 ευρώ τον μήνα. Τα δεδομένα αυτά επιτρέπουν στους χρήστες να «διαχειριστούν και εντοπίσουν κάθε πτυχή της παρουσίας τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», όπως σημειώνεται. Από τότε που αγόρασε την εταιρεία για 44 δισ. δολάρια τον Οκτώβριο, ο Μασκ μείωσε το εργατικό δυναμικό της κατά περίπου 80% και προχώρησε στην ενίσχυση των οικονομικών με μέτρα όπως η χρέωση των χρηστών για την επαλήθευση με «μπλε τικ».

Τους τελευταίους μήνες, μεγάλες εταιρείες, όπως η Apple, φέρεται να σταμάτησαν τη διαφήμιση στην πλατφόρμα, λόγω ανησυχιών σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης του περιεχομένου. Τον Νοέμβριο, ο Μασκ είχε ενημερώσει για «πελώρια» πτώση στα έσοδα και κατηγόρησε τους ακτιβιστές ότι πιέζουν τους διαφημιστές.

Μιλώντας στο BBC την περασμένη εβδομάδα, είπε ότι το Twitter είχε μόλις λίγους μήνες ζωής όταν ανέλαβε. Ανέφερε, όμως, ότι πλέον «έχουν επιστρέψει σχεδόν όλοι οι διαφημιστές ή έχουν πει ότι πρόκειται να επιστρέψουν». Εκτίμησε πως η εταιρεία θα μπορούσε να είναι κερδοφόρα μέχρι το δεύτερο τρίμηνο του 2023 και δήλωσε πρόθυμος να την πουλήσει, αν βρεθεί κατάλληλος αγοραστής.

Πηγή: BBC / Πηγή φωτογραφίας unsplash – Souvik Banerjee