Ομοσπονδιακό δικαστήριο των Ηνωμένων Πολιτειών αποφάσισε ότι το X, πρώην Twitter, πρέπει να πάει στα δικαστήρια, μετά την μήνυση που κατέθεσε υπάλληλος της εταιρείας, που την κατηγορεί ότι δεν πλήρωσε τα μπόνους που είχε υποσχεθεί.

Η διοίκηση του Χ είχε καταθέσει στο δικαστήριο αίτημα απόρριψης της υπόθεσης, το οποίο δεν έγινε δεκτό.

Η πλατφόρμα Χ κατηγορείται ότι δεν πλήρωσε τα ετήσια μπόνους στους υπαλλήλους, μετά την εξαγορά τον Οκτώβριο του 2022 από το δισεκατομμυριούχο Ίλον Μασκ –παρά τις επανειλημμένες διαβεβαιώσεις των στελεχών και παρά τη συμφωνία που είχε επιτευχθεί τον Ιούνιο του 2023 με τους υπαλλήλους.

Η αγωγή κατατέθηκε στο Ομοσπονδιακό Δικαστήριο του Σαν Φρανσίσκο από τον Mark Schobinger, ο οποίος ήταν γενικός διευθυντής αποζημιώσεων στο Χ έως ότου αποχώρησε από την εταιρεία τον περασμένο Μάιο.

Η υπόθεση αφορά ομαδική αγωγή για πρώην και νυν εργαζομένους στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που δεν έλαβαν τα μπόνους του 2022.

Ο ομοσπονδιακός δικαστής επέτρεψε τη συνέχιση της αγωγής του Mark Schobinger ενάντια στην Χ, τονίζοντας ότι «η προσφορά του Twitter να του καταβάλει ένα μπόνους ως αντάλλαγμα έγινε δεσμευτική με βάση τη σύμβαση που υπογράφηκε υπό τη νομοθεσία της Καλιφόρνια».

Το Χ, το οποίο έχει ουσιαστικά απολύσει ολόκληρη την ομάδα των δημοσίων σχέσεων, αρνήθηκε να σχολιάσει την απόφαση του δικαστή.

Στην αγωγή του περασμένου Ιουνίου τονιζόταν ότι αφότου ο Μασκ ανακοίνωσε την εξαγορά της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης τον περασμένο Απρίλιο, «πολλοί εργαζόμενοι εξέφρασαν ανησυχίες» για το μέλλον των «αποδοχών τους και των ετήσιων μπόνους» αν και όταν κλείσει η συμφωνία.

Τους επόμενους μήνες έως ότου ολοκληρωθεί η εξαγορά του Twitter από τον Ίλον Μασκ, τα στελέχη της εταιρείας υποσχέθηκαν σε διάφορες περιστάσεις στους εργαζομένους ότι θα πάρουν τα μπόνους του 2022 στο 50% των στόχων τους.

«Η υπόσχεση επαναλήφθηκε και μετά την εξαγορά του Ίλον Μασκ», τονίζεται στην αγωγή.

Παρόλα αυτά και παρά τις υποσχέσεις, το Χ δεν πλήρωσε ποτέ τα μπόνους.

Ο Mark Schobinger αποχώρησε από την εταιρεία τον Μάιο, καθώς, όπως είπε η εταιρεία δεν τήρησε τις δεσμεύσεις που είχε αναλάβει έναντι των εργαζομένων της, συμπεριλαμβανομένων και των πληρωμών των μπόνους.