«Ένα παπούτσι είναι απλά ένα παπούτσι μέχρι κάποιος να το φορέσει». Αυτό υποστηρίζουν οι γκουρού του μάρκετινγκ της Nike, στη νέα ταινία που σκηνοθετεί ο Μπεν Άφλεκ. Αυτή η ατάκα συνοψίζει και το περιεχόμενο της ταινίας.

O Ματ Ντέιμον -σε ένα ρόλο τύπου «Τζέρι Μαγκουάιρ», γίνεται ο άνθρωπος που προσπαθεί να «αναστήσει» τη Nike, προσπερνώντας μεγαθήρια, Converse και Adidas. Στο πρόσωπο του ρούκι Μάικλ Τζόρνταν βλέπει το μεγαλύτερο «στοίχημά» του: τον αθλητή που θα «σηκώσει» όλο το επαναλανσίρμα της φίρμας!

Για άλλη μια φορά παρακολουθούμε το «αμερικανικό όνειρο» να παίρνει σάρκα και οστά. Ένας αθλητής του μπάσκετ, ο οποίος ακόμη δεν έχει πατήσει το πόδι του στα γήπεδα του ΝΒΑ, «καταδιώκεται» από ένα μάτσο κουστουμάτους marketers. Τον Μάικλ Τζόρνταν δεν τον βλέπουμε. Είναι αρκετή η παρουσία της Βαϊόλα Ντέιβις, η οποία ενσαρκώνει τη «Ντελόρις», τη μητέρα του. Είναι εκείνη που θα κάνει όλες τις διαπραγματεύσεις, έχοντας την πεποίθηση πως ο γιος της θα γίνει ο σημείο αναφοράς για το άθλημα.

Η ταινία τοποθετεί τους θεατές στο 1984. Η Nike, είναι μια εταιρία που φτιάχνει παπούτσια για τρέξιμο και σνομπάρεται μαζικά από μπασκετμπολίστες. Βρίσκεται στα όρια της χρεοκοπίας, όταν ο ιδιοκτήτηες Φιλ Νάιτ αποφασίζει να παίξει το τελευταίο χαρτί, αναθέτοντας στον «γκούρου», «Ντόνι Βακάρο», να βρει τον επόμενο σταρ του ΝΒΑ, ο οποίος θα «συνδεθεί» με τη φίρμα. Σκοπεύουν να επενδύσουν σε έναν μόνο καλαθοσφαιριστή όλο το μπάτζετ που διαθέτουν για διάφορους αμφιβόλου αξίας νεοεμφανιζόμενους.

Ο Βακάρο ανακαλύπτει τον Τζόρνταν. Αλλά θα πρέπει να πείσει, όχι μόνο την οικογένεια του παίκτη -ο οποίος είναι fan της Adidas, αλλά και τον ιδιοκτήτη της Nike.

Η χημεία των δύο κολλητών -Άφλεκ και Ντέιμον- είναι δεδομένη. Η προσθήκη της Βαϊόλα Ντέιβις, που έγινε κατ’ απαίτηση (η μόνη) του Μάικλ Τζόρνταν, δίνει μια νέα διάσταση σε μια κλασική χολιγουντιανή παραγωγή.

Το περιμένουμε ανυπόμονα!