Προφυλακιστέος κρίθηκε χθες ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ μετά την εξάωρη απολογία του στον εφέτη ανακριτή, που χειρίζεται την υπόθεση για το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τεμπη. Στο πολυσέλιδο υπόμνημά του φέρεται να σημείωσε ότι εκείνος προτείνει βάρδιες, τις οποίες εγκρίνουν οι ανώτεροί του, και ότι δεν είναι στα καθήκοντά του η επαγγελματική κατάρτιση των σταθμαρχών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, υποστήριξε ότι δεν ευθύνεται εκείνος και δεν γνώριζε το γεγονός ότι οι δύο σταθμάρχες έφυγαν πριν ολοκληρωθούν οι βάρδιές τους, ενώ ο ίδιος είχε φροντίσει να υπάρχουν περισσότεροι εργαζόμενοι σε ώρα αυξημένης κίνησης, μεταξύ 10 και 11 το βράδυ.

Έβαλε δηλαδή στο κάδρο των ευθυνών τους δύο συγκατηγορούμενούς του σταθμάρχες, που έχουν αφεθεί ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους, και τον προφυλακισμένος 59χρονο σταθμάρχη λέγοντας ότι ο τελευταίος μπορούσε να μείνει μόνος του σε βάρδια.

Παράλληλα, ισχυρίστηκε ότι ο προφυλακισμένος σταθμάρχης είχε εργαστεί σε τρεις σταθμούς, οπότε μπορούσε να μείνει μόνος του μετά τις 11 το βράδυ που, σύμφωνα με τον ίδιο, δεν ήταν προγραμματισμένο κάποιο επιβατικό τρένο.

Επίσης, ο επιθεωρητής έδειξε ως υπεύθυνο και τον σταθμάρχη του Παλαιοφάρσαλου, υποστηρίζοντας ότι όφειλε να ενημερώσει τους συναδέλφους του στη Λάρισα ότι το Intercity 62 είχε μία ώρα καθυστέρηση.

Μάλιστα, επέρριψε ευθύνη και στον διευθυντή κυκλοφορίας του ΟΣΕ, ο οποίος σκοτώθηκε σε τροχαίο την περασμένη Κυριακή στο Λαγονήσι και κατά τον κατηγορούμενο ήταν εκείνος που ενέκρινε τις βάρδιες.

Ο δικηγόρος του 63χρονου είχε ζητήσει να καταθέσουν δέκα συνάδελφοι του, με τον ανακριτή να δέχεται να εξετάσει τους τρεις εξ αυτών.