Ο Διευθύνων σύμβουλος MRB Δημήτρης Μαύρος μιλώντας στην εκπομπή της ΕΡΤ «Ανάλυσέ το» με τον Γιώργο Κουβαρά, ο Δημήτρης Μαύρος αναφέρθηκε στην έρευνά του για τον ΣΥΡΙΖΑ αναλύοντας ότι υπήρχαν 4 ζώνες κοινών:

Η ευρεία κοινωνία

Οι ψηφοφόροι ΣΥΡΙΖΑ

Οι άνθρωποι που δήλωναν ότι θα ψηφίσουν ανεξάρτητα αν είναι ΣΥΡΙΖΑ

Οι άνθρωποι που δήλωναν ότι θα πάνε να ψηφίσουν και είναι και ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ

Μόνο στο τρίτο φίλτρο έβγαινε πρώτος ο κ. Κασσελάκης με 48% έναντι της κ. Αχτσιόγλου με 30%, ενώ στα άλλα έβγαινε πρώτη η κ. Αχτσιόγλου, ανέφερε ο διευθ/νων σύμβουλος της MRB.

MRB Έφη Αχτζόγλου

Όπως εξήγησε ακόμα ο κ. Μαύρος, ο κ. Κασσελάκης παίρνει το μεγαλύτερο ποσοστό, 51%, στο αν μπορεί προσελκύσει νέους και 54% στο αν μπορεί να προσελκύσει ψηφοφόρους έκτος ΣΥΡΙΖΑ.

Σε ερώτηση της έρευνας «προς τα πού θέλετε να πάει ο ΣΥΡΙΖΑ», το σύνολο της κοινωνίας του πρότεινε να πάει κέντρο – κεντροαριστερά κατά 30-40%, και στους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ φτάνουμε το 60% να λένε ότι επιθυμούν κέντροαριστερά.

MRB

Μαύρος (MRB): Οι λόγοι για τους οποίους κέρδισε ο Στέφανος Κασσελάκης

Ο Δημήτρης Μαύρος παρέθεσε έξι στοιχεία που οδήγησαν στη νίκη του Συέφανου Κασσελάκη:

Έρχεται ξανά όπως ο Αλέξης Τσίπρας, με την έννοια του άφθαρτου.

Έρχεται με πιο μοντέρνο στιλ από τους άλλους υποψήφιους.

Έρχεται με social media, κάτι που ο ΣΥΡΙΖΑ δεν το είχε.

Πιο κεντρώο προφίλ.

Η ιστορία των αγγλικών.

Μπορεί να προσελκύσει τους νέους.

Βάζει στην κουβέντα μια καλύτερη προσέγγιση στον τομέα της οικονομίας, όπως την αντιλαμβάνεται σήμερα ο Έλληνας.