Τουλάχιστον 1 δισ. ευρώ για τη δεκαετία 2025-35 ( με διάφορα μπόνους που έχουν προβλεφθεί μπορεί να ανέβει κι άλλο), τουτέστιν πάνω από 100 εκατ. ευρώ το χρόνο κατά μέσο όρο. Είναι ένα μυθικό deal, είναι αυτό που σφραγίζει τη σύνδεση Adidas- Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ σε μακροχρόνιο επίπεδο και μόλις υπογράφηκε. Είναι, επίσης, το πλέον επικερδές συμβόλαιο με εταιρεία ένδυσης στην ιστορία της Premier League.

Το 2014 άρχισε η συνεργασία της Adidas με τους Κόκκινους Διαβόλους, για να τους «κλέψει» τότε από την αγκαλιά της Nike μετά από 13 χρόνια, είχε βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη. Λίγο πάνω από 85 εκατ. ευρώ το χρόνο έβγαινε εκείνη η συμφωνία, ήταν το best of της εποχής.

Μπορεί τα τελευταία χρόνια να είναι «πέτρινα» για τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, πολύ μακριά από τη μηχανή τίτλων που ήταν επί εποχής σερ Άλεξ Φέργκιουσον, όμως ως μέγεθος διατηρεί σταθερά μια απίστευτη δυναμική.

Ήταν επί μακρόν το πλουσιότερο κλαμπ στον πλανήτη, πέρυσι ανακοίνωσε έσοδα-ρεκόρ και μπορεί η οικογένεια Γκλέιζερ να έχει βάλει πωλητήριο, αλλά δεν είναι σίγουρο πως το… εννοεί, τουλάχιστον για πλήρη απεμπλοκή.

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ… χάνει από το clasico

Μπορεί η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ να καμαρώνει ότι είναι το Νο1 στο Νησί σε αυτό το πλαίσιο, αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο υστερεί από την ηγέτιδα δύναμη του shirt sponsoring. Λέγε με Ρεάλ Μαδρίτης.

Το 2019 η Adidas έδωσε στη Βασίλισσα 1,1 δισ. ευρώ για 10ετές συμβόλαιο. Αλλά η πραγματική αξία μπορεί να είναι ακόμα μεγαλύτερη. Ορισμένες πηγές εκτοξεύουν το deal στο 1,8 δισ. σε βάθος 10ετίας, με βάση όρους εμπορικών δικαιωμάτων και μπόνους που έχουν προβλεφτεί.

Πιο ψηλά από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είναι και η Μπαρτσελόνα, η Nike δίνει στους Καταλανούς περί τα 110 εκατ. ευρώ το χρόνο και η μεταξύ τους συμφωνία τρέχει ως το 2028.

Πρώτοι στην Αγγλία συνεπώς οι Κόκκινοι Διάβολοι, αλλά πίσω από τους 2 μεγάλους της Ισπανίας αν το δούμε σφαιρικά. All time clasico η υπεροχή αυτών (και) σε τέτοια ζητήματα!