Σχεδόν μία εβδομάδα μετά τη διεξαγωγή των Mad Awards 2022, παραμένει ως θέμα συζήτησης η κίνηση της Josephine και του Γιώργου Αρσενάκου, που έσπρωξαν ένα παιδί, την ώρα που γινόταν η απονομή του βραβείου της. Δεν ξέρω αν έφταιγε το ξύλο που είχε προηγηθεί μεταξύ του Snik και του Light και έκανε τους δικαστές του πληκτρολογίου να απηυδήσουν, ωστόσο σαν θέμα έχει τραβηχτεί απ’τα μαλλιά πάλι.

Ας πάρουμε λίγο τα πράγματα με τη σειρά τους. Γιατί πάντα πρέπει να ακούγονται όλες οι πλευρές για να εκφραστεί μία άποψη. Μια εμπεριστατωμένη άποψη. Εκ πρώτης όψεως, βλέποντας το στιγμιότυπο με την τραγουδίστρια και τον επικεφαλής της Panik, κρίνουμε με βάση τα δεδομένα. Δύο άνθρωποι σπρώχνουν ένα παιδί, προκειμένου η κάμερα να πιάσει τα πανηγύρια και τις αγκαλιές για το βραβείο που εκείνη την ώρα θα έπαιρνε η Josephine. Είναι κατακριτέο, εννοείται, αλλά έγινε η τρίχα τριχιά ενώ θα μπορούσε να είχε λήξει την ακριβώς επόμενη ημέρα. Θα εξήγησω ευθύς αμέσως τι εννοώ, αφού πρώτα παραθέσω την απάντηση της ίδιας της Josephine για το περιστατικό:

«Είχα μια πάρα πολύ δύσκολη εβδομάδα και ψυχοφθόρα. Έχω λάβει πάρα πολλά θετικά αλλά και αρνητικά μηνύματα σχετικά με το περιστατικό που έγινε στα Mad VMA και θέλω λίγο να τοποθετηθώ πάνω σε αυτό το θέμα. Σχετικά με αυτό που έγινε με το παλικάρι, θέλω να σας πω κάποιες αλήθειες και να καταλάβετε και τη δική μας πλευρά. Ξεκινώντας θέλω να πω ότι δεν υπήρχε καμία περίπτωση να μίλαγα άσχημα σε κάποιον εργαζόμενο ή σε κάποιον άνθρωπο που ήταν εκεί για να βγάλει το ψωμί του. Θέλω να πω ότι αυτός ο άνθρωπος δεν ήταν κάποιο παιδάκι, δεν ήταν κάποιος εργαζόμενος, ήταν ο φίλος ενός καλλιτέχνη που καθόταν πίσω μου. Δεν έπρεπε να βρίσκεται εκείνη τη στιγμή εκεί πέρα. Η αλήθεια είναι ότι το παιδί αυτό έφερνε σουβλάκια και μπουκαλάκια νερό για να φάει αυτός ο καλλιτέχνης και εκείνη τη στιγμή έτυχε να γίνεται η απονομή του βραβείου μου. Θέλω να ξανατονίσω λοιπόν ότι δεν ήταν κάποιο παιδάκι, δεν ήταν κάποιος εργαζόμενος. Αν ήταν κάποιος άνθρωπος που ήταν εκεί για το μεροκάματο, ήταν ο άνθρωπος που ήταν στην κάμερα που ήταν πάνω από έξι ώρες όρθιος και έπρεπε να έχει ένα καθαρό πλάνο γιατί πέρα από ένα live ήταν και ένα τηλεοπτικό show».

Η Josephine έπεσε σε ένα ατόπημα. Άφησε τις ημέρες να περάσουν, αντί να βγει την επόμενη ημέρα, να το λήξει και να μην δώσει έτσι παραπάνω τροφή στο ζήτημα. Εννοείται ότι θα μπορούσε να ζητήσει ένα συγγνώμη, κάτι που θα έσβηνε από όλους όσους την καταδίκασαν την πράξη της, γιατί κανένα σπρώξιμο δεν δικαιολογείται. Είτε είσαι φίλος καλλιτέχνη, είτε άνθρωπος της παραγωγής, είτε τυχαίος περαστικός και ούτω καθεξής.

Όπως γνωρίζετε, σε όλα τα περιστατικά υπάρχει και παρασκήνιο. Οι δικές μας πληροφορίες επί του θέματος, αναφέρουν πως εκείνη τη στιγμή μια κάμερα που ήθελε να πιάσει την απονομή, θα χτυπούσε το παιδί που περνούσε με τα νερά και τα σουβλάκια στα χέρια. Αυτό θα μπορούσαν να το αναφέρουν οι πρωταγωνιστές του περιστατικού, αλλά προτίμησαν να μείνουν στην σιωπή. Ίσως γιατί ξέρουν ότι κάποια στιγμή θα ξεχαστεί ή ίσως γιατί ό,τι και να δηλώσεις μετά, ο περισσότερος κόσμος φοράει παρωπίδες και εμμένει στην εικόνα που βλέπει.

Εκείνη που με βρήκε σύμφωνη πάντως, ήταν η Ναταλία Γερμανού και τα όσα δήλωσε, η οποία με πολύ ήρεμο τρόπο και χωρίς βαρύγδουπα λόγια, είπε πως θεωρεί πως ήταν μια κακιά στιγμή και για τους δύο, αλλά ξεκαθάρισε πως έπρεπε να ειπωθεί μια συγγνώμη:

«Άρα το επιμύθιο είναι ότι δεν επιτρέπεται να σπρώχνουμε ανθρώπους εργαζόμενους της παραγωγής, μπορούμε όμως να σπρώχνουμε και να φερόμαστε όπως νομίζουμε σε οποιονδήποτε άλλον άνθρωπο. Όχι, κατ’ εμέ. Συγγνώμη Josephine. Δεν συμφωνώ. Θα επιμείνω στην άποψή μου της προηγούμενης εβδομάδας ότι ήταν μία κακή σας στιγμή. Δουλειά του ποιος θα πάρει καλό πλάνο είναι του σκηνοθέτη της βραδιάς, αυτός ελέγχει. Έχει 48 κάμερες μέσα στον χώρο, θα βρει τη σωστή λήψη, τη σωστή στιγμή που θα πάρει το καλό πλάνο από τη βράβευση της Josephine. Θα ήθελα να βγει και να πει ‘συγγνώμη που σε σπρώξαμε, συγγνώμη που σου φωνάξαμε φύγε’. Μόνο αυτό θα ήθελα εγώ. Δεν θέλω όλες τις άλλες εξηγήσεις. Δεν διαχωρίζουμε τους ανθρώπους σε εργαζόμενους της παραγωγής και φίλους καλλιτεχνών, άρα σπρώχνουμε κατά βούληση, δεν είναι έτσι. Συγγνώμη’».

Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr:

Τι μας κάνει να αγαπάμε κάθε Ντίνα Κώνστα;

Μια αλήθεια που τσούζει πίσω από το «φτου γ@μ@ τη μάνα σας» που είπε ο Light

Τι ακριβώς χρωστάει ο Γιάννης Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια;