Έπειτα από μήνες εσωτερικών διεργασιών, που πυροδοτούσαν φήμες για τον επόμενο creative director του οίκου, η Gucci ανακοίνωσε το όνομα του νέου καλλιτεχνικού της διευθυντή. Ο 39 ετών Sabato De Sarno, είναι ένας γνήσιος Ιταλός από τη Νάπολη και έχει ήδη ένα πλούσιο portfolio με σπουδαίες συνεργασίες.

Μπορεί μέχρι τώρα να μην βρισκόταν στην πρώτη γραμμή, όμως έχει δουλέψει για πολύ μεγάλους οίκους όπως ο οίκος Prada από όπου και ξεκίνησε, αλλά και για τος Dolce & Gabbana στο δυναμικό των οποίων εντάχθηκε το 2005.

Η συνέχεια, τον βρήκε στον οίκο Valentino με τον  Sabato De Sarno να κατέχει την θέση του fashion director για τις ready-to-wear συλλογές. Όπως φαίνεται ομως, ήρθε η στιγμή που ο Ιταλός σχεδιαστής θα πρωταγωνιστήσει, αναλαμβάνοντας τα ηνία ενός από τους επιτυχημένους και επικερδείς οίκους μόδας. Εξάλλου, δεν είναι τυχαίο ότι η Gucci αποφέρει τα 2/3 του ετήσιου τζίρου της Kering.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @gucci

Ο Πρόεδρος και CEO του οίκου Gucci Marco Bizzarri δήλωσε: «Είμαι ενθουσιασμένος που ο Sabato έρχεται στον Gucci ως νέος creative director, ένας από τους πιο επιδραστικούς ρόλους της luxury βιομηχανίας. Έχοντας συνεργαστεί με ένα μεγάλο αριθμό πολυτελών οίκων, φέρνει μαζί του μια τεράστια εμπειρία. Είμαι σίγουρος πως με τη βαθιά του κατανόηση και εκτίμηση για την κληρονομιά του Gucci, θα καθοδηγήσει τις δημιουργικές ομάδες μας με ένα μοναδικό όραμα και θα βοηθήσει να γραφτεί ένα νέο συναρπαστικό κεφάλαιο, ενισχύοντας την εξουσία του Οίκου για τη μόδα, αξιοποιώντας παράλληλα την πλούσια κληρονομιά του».

Ο Sabato De Sarno με τη σειρά του δήλωσε: «Είμαι υπερήφανος που γίνομαι μέρος ενός οίκου με μοναδική ιστορία και κληρονομιά, που όλα αυτά τα χρόνια αγκαλιάζει αξίες στις οποίες πιστεύω. Είμαι συγκινημένος και ενθουσιασμένος που θα συνεισφέρω το δημιουργικό μου όραμα στο brand».

Βέβαια, ο Sabato De Sarno έρχεται αντιμέτωπος με την τεράστια κληρονομιά που άφησε πίσω του ο Alessandro Michele ο οποίος κατάφερε να διαγράψει μία συγκλονιστικά καλή πορεία, απογειώνοντας τις πωλήσεις και κάνοντας την Gucci ακόμα πιο δημοφιλή. Σχεδιαστικά πάντως, αναμένεται να κινηθεί σε πιο minimal γραμμές σε σχέση με τον προκατοχό του.

Διαβάστε ακόμα στο intronews.gr

Mugler: Η εντυπωσιακή επιστροφή έπειτα από τρία χρόνια απουσίας από τις πασαρέλες

Στο στόχαστρο η νέα διαφήμιση της Burberry: Την κράζουν για μοντέλο που έχει αφαιρέσει το στήθος του

Η Δούκισσα Νομικού έκοψε τα μαλλιά της, υιοθετώντας την πιο hot τάση της σεζόν