Οι Maneskin ήρθαν για να μείνουν. Μετά την νίκη τους στον διαγωνισμό της φετινής Eurovision, όλος ο κόσμος ασχολείται μαζί τους και όχι άδικα. Η εκρηκτική παρουσία τους στην σκηνή σε συνδυασμό με την εκκεντρική τους εμφάνιση και το πέπλο που καλύπτει επιμελώς τις προσωπικές ζωές των μελών του συγκροτήματος, με εξαίρεση του frontman Damiano, έχουν προκαλέσει φρενίτιδα στους fans τους.

https://www.intronews.gr/4968-2-phil-collins-ygeia-me-zori-kratao-bagketa

Στην παρθενική τους εμφάνιση σε τόσο μεγάλης εμβέλειας κοινό, κατάφεραν να απασχολήσουν τα media κάτι που αυξήθηκε ραγδαία στην συνέχεια, μαζί με την δημοφιλία τους. Οι ιδιαίτερες στυλιστικές τους επιλογές, αποδεικνύουν, ότι έχουν πολύ συγκεκριμένη ταυτότητα και προσανατολισμό. Δεν είναι τυχαίο ότι τα ρούχα τους στην Eurovision ήταν του ιταλικού οίκου Etro και ήταν τα πιο ενδιαφέροντα των τελευταίων ετών.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Måneskin (@maneskinofficial)

Και τα τέσσερα μέλη των Maneskin θα μπορούσαν εύκολα να πρωταγωνιστήσουν σε μεγάλες καμπάνιες ρούχων γιατί είναι όλοι τους characters αυτό που αγαπούν περισσότερο αυτό το διάστημα οι σχεδιαστές.

Σήμερα λοιπόν, ανακοινώθηκε η πρώτη τους μεγάλη συνεργασία στον χώρο της μόδας και είναι ακριβώς αυτό που περιμέναμε εδώ και τόσον καιρό. Ο οίκος  Gucci τους επέλεξε για την νέα του καμπάνια Gucci Aria υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Alessandro Michele, καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci Official (@gucci)

Όμως, δεν είναι η πρώτη φορά που τους βλέπουμε με Gucci αφού το αντισυμβατικό συγκρότημα είχε βρεθεί στο εξώφυλλο του ιταλικού Vanity Fair στις 9 Ιουνίου όπου φορούσε ξανά ρούχα του οίκου.

Η καμπάνια σύμφωνα με τον οίκο έχει ως στόχο “να συλλάβει την επαναστατική και χαρούμενη ώθηση του έρως ως τη δημιουργική δύναμη πίσω από τη σύγχρονη εικόνα” και αναμένεται να είναι ένα ακόμα ανατρεπτικό project που θα προκαλέσει.