Το metaverse είναι πλέον γεγονός και πολλοί οίκοι μόδας μπαίνουν στον κόσμο του. Μετά την Givenchy, η Gucci εγκαινιάζει τον «πειραματικό διαδικτυακό χώρο» με NFT. Ο χώρος ονομάζεται Vault και θεωρείται ένα «διαδικτυακό concept store». Το όνομά του το έλαβε προκειμένου να φέρει «έναν αέρα μαγείας», η ίδια η ύπαρξή του χρησιμεύει ως «διαθήκη» ότι «παρελθόν, παρόν και μέλλον μπορούν να συνυπάρχουν μέσω της δύναμης της φαντασίας».

«Το Vault είναι πολλά διαφορετικά πράγματα ταυτόχρονα», αναφέρει ο οίκος μόδας. «Μια χρονομηχανή, ένα αρχείο, μια βιβλιοθήκη, ένα εργαστήριο και ένας τόπος συνάντησης». Τα αντικείμενα είναι μέρος του «Edition #1: Discovery» κι έχουν όλα χαρακτηριστεί ως «vintage», συμπεριλαμβανομένων σχεδίων από τη δεκαετία του 1960 με τη μορφή τσαντών, μαντηλιών και ειδών ένδυσης. Υπάρχουν ακόμη και είδη σπιτιού που χρονολογούνται από τη δεκαετία του ’80.

Η νέα συνεργασία του οίκου Gucci

Επίσης κυκλοφόρησε μια συλλογή από 10 NFTs με την παγκόσμια μάρκα ψυχαγωγίας SUPERPLASTIC,  δίνοντας την ονομασία Supergucci. Είναι μια πολύπλευρη συλλογή ψηφιακών και φυσικών συλλεκτικών ειδών που θα ξεκινήσει να κυκλοφορεί την 1η Φεβρουαρίου μέσω του ιστότοπου της SUPERPLASTIC και θα είναι προσβάσιμη μέσω του ιστότοπου Vault της Gucci.

Η τριμερής σειρά SUPERGUCCI ξεκινά με δέκα μοναδικά NFT, το καθένα συνοδευόμενα από ένα χειροποίητο ιταλικό κεραμικό γλυπτό σχεδιασμένο τόσο από την Gucci όσο και από την SUPERPLASTIC. Εμβληματικοί χαρακτήρες της SUPERPLASTIC ντυμένοι με Gucci βρίσκονται στην συλλογή. Αυτά δημιουργήθηκαν από κοινού από τον Alessandro Michele, επικεφαλής σχεδιασμού του οίκου, και τους καλλιτέχνες της SUPERPLASTIC, Janky και Guggimon.

Ωστόσο, το SUPERGUCCI δεν είναι το πρώτο NFT της Gucci. Πέρυσι, ο οίκος δημοπρατούσε μια συλλογή Aria NFT σε τιμές που ξεκινούσαν από 20.000 $. Αυτά ήταν τα πιο ακριβά προϊόντα Gucci που πωλήθηκαν ποτέ, πέρα από τα πορτοφόλια Roblox Gucci.