Ήταν αναμενόμενο η διακοπή συνεργασίας της Adidas με τον Kanye West, τον περασμένο Οκτώβριο, να κοστίσει πολλά εκατομμύρια, ωστόσο ήταν μια εξέλιξη που έπρεπε να γίνει, μετά την οργή που συγκέντρωσε ο ράπερ με τις προκλητικές και αντισημιτικές του δηλώσεις.

Για την ακρίβεια, η εταιρεία ανακοίνωσε πως θα χάσει περίπου 1,3 δισ. δολάρια από τα έσοδα κι αυτό γιατί δεν μπορεί να πουλήσει το υπάρχον στοκ σε ρούχα και παπούτσια Yeezy, που φέρουν την υπογραφή του Kanye.

Αν η Adidas δεν καταφέρει να το αξιοποιήσει με κάποιο άλλο τρόπο, τότε αυτό θα κοστίσει περί τα 534 εκατομμύρια στην εταιρεία μόνο για φέτος. Η εταιρεία είχε δηλώσει μετά το «διαζύγιο», πως θα προσπαθήσει να πουλήσει τα ρουχα χωρίς το όνομα και την επωνυμία Yeezy, εξοικονομώντας έτσι 300 εκατ. δολάρια. Ωστόσο, αναμένεται να αντιμετωπίσει προβλήματα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη YEEZY MAFIA (@yeezymafia)

Όπως εξήγησε o αναλυτής Μπερτ Φλίκινγκερ, διευθυντής στην εταιρεία συμβουλευτικής Strategic Resource Group, στο CNNi, «η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχουν καλές επιλογές για ένα brand που ξαφνικά αντιμετωπίζει προβλήματα και κάποτε συγκαταλεγόταν κάπου ανάμεσα σε προϊόντα κύρους και πολυτέλειας».

Σε κάθε περίπτωση, η Adidas έχει την επιλογή να καταστρέψει το στοκ ή στην καλύτερη, να το δωρίσει.

Επιπλέον, εκτός από τα 300 εκατ. που θα χάσει, αναμένεται να έχει ζημία και 213 εκατ. εξαιτίας της «στρατηγικής αναθεώρησης» στην οποία βρίσκεται αυτό το διάστημα. «Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. Δεν έχουμε την απόδοση που θα έπρεπε» τονίζει σε ανακοίνωσή του ο CEO της Adidas, Bjørn Gulden, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη YEEZY MAFIA (@yeezymafia)