Όταν τον Ιανουάριο του 2020 ο Harry και η Meghan Markle ανακοίνωναν την απόσχιση τους από τη βασιλική οικογένεια, δεν ήταν μια πράξη επανάστασης, δεν ήθελαν να ξεφύγουν από την τοξικότητα του Παλατιού και των μίντια που ήταν γύρω σαν αρπακτικά. Είχαν και ένα σχέδιο. Και είχαν φροντίσει να μάθουν όλες τις λεπτομέρειες για το πώς θα εξελιχθεί αυτό το σχέδιο.

Όταν πήγαν στις ΗΠΑ και έμειναν αρχικά στον Καναδά και στη συνέχεια στο Λος Άντζελες, είχαν κάνει αρκετές συζητήσεις με ανθρώπους σε μεγάλα στούντιο και εταιρείες παραγωγής για να δουν πόσο ευπώλητοι είναι ως ονόματα στην αμερικανική αγορά. Γιατί στην Ευρώπη τα βασιλικά πουλάνε, αλλά οι ΗΠΑ είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

Αφού έκαναν τις κουβέντες τους λοιπόν, αντιλήφθηκαν πως με πολύ στοχευμένες κινήσεις, θα μπορέσουν να χτίσουν ένα brand για να γίνουν κάτι σαν τον νέο Pitt και τη νέα Jolie. Κι η αλήθεια είναι πως η Markle έχει αρκετά από τα χαρακτηριστικά της Angelina.

Για να πετύχουν αυτό το branding και την καθιέρωση του ονόματος τους ως ικανοί παραγωγοί στην αγορά, έπρεπε να κάνουν δύο πράγματα: 1) δικτύωση και 2) να ορίσουν τιμή για την προσωπική τους ζωή. Θα περίμενε κανείς αυτοί οι τόσο ηθικολόγοι ως προς τις άσχημες συμπεριφορές του Παλατιού και τον ρατσισμό που υπέστη η Meghan, να μην κρίνουν τη ζωή τους με βάση το χρήμα. Αλλά όλα, μάλλον, κρίνονται με βάση το χρήμα. Κι όλα έχουν τιμή. Ακόμα και γι΄αυτούς που πουλάνε ιδεολογία. Κι η ιδεολογία, έχουμε μάθει σε όλη την ανθρώπινη Ιστορία, μπορεί να εξαγοραστεί.

Έτσι, από το 2020 μέχρι σήμερα, τους έχουμε δει να δίνουν μια εφ΄όλης της ύλης συνέντευξη στην Oprah, όπου τα έχωναν στη βασιλική οικογένεια, στον θεσμό και έδιναν και λεπτομέρειες για τη δεύτερη εγκυμοσύνη, να βγάζουν μια σειρά ντοκιμαντέρ για την κατάθλιψη και τις ψυχικές ασθένειες, όπου μιλάει η Oprah και ο Harry και τώρα το ντοκιμαντέρ τους στο Netflix που έγινε το κορυφαίο στην ιστορία της πλατφόρμας για τις ώρες θέασης του στις πρώτες ημέρες της κυκλοφορίας του.

Πάνω από 81.55 εκατομμύρια ώρες θέασης, πάνω από 28 εκατομμύρια accounts, top-10 στις 85 χώρες που προβάλλεται, κορυφή στη Βρετανία, 2ο σε ΗΠΑ και Αυστραλία. Τι άλλο να ζητήσει κανείς!

Meghan Markle και Harry έχουν θέσει ως στόχο να γίνουν κορυφαίοι παραγωγοί περιεχομένου θέασης και ψυχαγωγίας στις ΗΠΑ, η πρώτη λογικά θα θελήσει να κάνει το επόμενο βήμα με μια ταινία στα μέτρα της που θα μπορέσει να την στείλει ακόμα και στα Όσκαρ και την αναγνώριση από τους συναδέλφους της, και όλα αυτά δεν ήρθαν έτσι. Πληρώθηκαν 100 με 150 εκατομμύρια δολάρια από το Netflix για ένα συμβόλαιο πολυετές, που περιλαμβάνει μερικά ακόμα ντοκιμαντέρ και άλλου είδους παραγωγές.

Στο δεύτερο μέρος της σειράς τους, που θα κυκλοφορήσει την Παρασκευή, θα μοιραστούν όλη την ιστορία τους από την απόφαση της αποχώρησης και μετά. Οι εκπρόσωποι τους απαντούν στις μομφές για την υπερέκθεση της προσωπικής τους ζωής πως αυτό δεν ήταν ποτέ το πρόβλημα των πρώην Σάσεξ και πως άλλα ήταν τα προβλήματα τους και όσοι επιχειρούν να διαστρεβλώσουν την κατάσταση προτάσσοντας αυτό, επιχειρούν να τους φιμώσουν.

Ωραίες οι επικοινωνιακές μπούρδες που ακούγονται, αλλά ας είμαστε ρεαλιστές. Δεν υπάρχει καμία αποδοχή στο πωλητήριο ηθικής ανωτερότητας από ένα ζευγάρι που αν δεν είχε τη βασιλική στάμπα, έστω και ως παρελθόν, δε θα ήταν κάτι ανώτερο από τις Kardashian. Κι ίσως δεν αργήσει και να γίνει, αφού η Meghan Markle θέλει να γίνει μια πιο κυριλέ Kim. Μόνο που το πιθανότερο είναι να ακολουθήσει την αντίθετη πορεία.

Η Kim δεν προσποιήθηκε ποτέ την κυριλέ. Έγινε στην πορεία των ετών, όσο αύξανε τον πλούτο της. Και τα κιτς στοιχεία της τα έχει κρατήσει. Δεν τα αποποιήθηκε. Η Meghan, που από την αρχή πλασάρει αυτό το κυριλάτο, μάλλον θα γίνει μια δις Λολότα και ο Harry ένας Χλέμπουρας!

Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr:

Ο «πόλεμος» τώρα ξεκινά: Ο Harry κατηγορεί το Παλάτι για «βρώμικο παιχνίδι» στο νέο trailer του Netflix