Οι Έλληνες Θεοί έχουν εμπνεύσει αρκετές παραγωγές, τόσο σε ταινίες όσο και σε διαφημίσεις. Μία ακόμα έρχεται να προστεθεί, αυτή τη φορά από την BMW, η οποία θα δώσει το παρών με ένα νέο διαφημιστικό σποτ διάρκειας 60 δευτερολέπτων στο Super Bowl την Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2022, με σκοπό την προβολή της ολοκαίνουργιας, αμιγώς ηλεκτρικής BMW iX που φτάνει στις ΗΠΑ τον ερχόμενο μήνα.

Στο εν λόγω σποτ πρωταγωνιστούν δύο μεγάλα ονόματα ηθοποιών, ο Arnold Schwarzenegger και η Salma Hayek Pinault (η οποία είναι και υποψήφια για Όσκαρ), ενώ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Bryan Buckley, με περισσότερα από 65 διαφημιστικά στο Super Bowl.

Arnold Schwarzenegger και Salma Hayek Pinault ως Δίας και Ήρα

Οι δύο ηθοποιοί ενσαρκώνουν τον Δία και την Ήρα αντίστοιχα, οι οποίοι συνταξιοδοτούνται και αναχωρούν για τον Όλυμπο, ώστε να ζήσουν μια ήρεμη ζωή στο Palm Springs. Ωστόσο, η μονοτονία της καθημερινότητας κουράζει τον άλλοτε ενεργό Δία, ο οποίος εκνευρίζεται από τη χρήση των γήινων ηλεκτρονικών συσκευών αλλά και από τους θνητούς γείτονές του, που τον ενοχλούν, ζητώντας συνεχώς να τους φορτίσει τα ηλεκτρικά αμαξάκια του γκολφ ή κάποιο θαμνοκοπτικό.

Στο μεταξύ, η Ήρα απολαμβάνει πλήρως τη νέα της κατάσταση και έχει εγκλιματιστεί πλήρως στην χαλαρή καθημερινότητα. Αλλά βλέποντας τον άνδρα της να καταρρέει, αποφασίζει να του κάνει ένα δώρο και να του φέρει λίγο ενθουσιασμό ξανά. Έτσι του κάνει δώρο μία αμιγώς ηλεκτρική BMW iX, κάτι το οποίο βοηθά τον Έλληνα θεό του κεραυνού να ξαναβρεί το ηλεκτρικό του κέφι.

Το σποτ τελειώνει με το ευτυχισμένο ζευγάρι να απολαμβάνει τη διαδρομή στο δρόμο με τη νέα τους BMW iX, υπό τους ήχους του τραγουδιού Electric Avenue του Eddy Grant, με τον Δία να χρησιμοποιεί την ηλεκτρική του δύναμη για να αλλάξει τα φανάρια σε πράσινο.

«Η αμιγής ηλεκτροκίνηση βρίσκεται βαθειά στην καρδιά της μάρκας BMW», δήλωσε ο Jens Thiemer, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Πελατών και Μάρκας, BMW AG. «Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος από το Super Bowl για να στείλεις αυτό το μήνυμα, μπροστά σε ένα από τα μεγαλύτερα τηλεοπτικά κοινά στον κόσμο, όπου οι θεατές παρακολουθούν τα διαφημιστικά με το ίδιο πάθος που δείχνουν για τον αγώνα. Με τον Arnold και τη Salma, μπορούμε να δείξουμε στον κόσμο τη νέα BMW iX με αξέχαστο και επιδραστικό τρόπο».

«Το χιούμορ έγκειται στον θρυλικό θεό του κεραυνού, ο οποίος υποτίθεται ότι είναι άτρωτος στη μάχη του με τις καθημερινές ηλεκτρικές συσκευές,» δήλωσε ο Arnold Schwarzenegger. «Μόνον όταν η έξυπνη σύζυγος του κάνει δώρο μία νέα BMW iX, ο Δίας εντυπωσιάζεται από την πανίσχυρη δύναμη της ηλεκτρικής ενέργειας και νιώθει να ξαναγεννιέται».

Η ιδέα για το διαφημιστικό σποτ

Την ιδέα εμπνεύστηκε η Αμερικανική εταιρεία δημιουργικού Goodby Silverstein & Partners. «Προσφέροντας το απόλυτο υπερθέαμα, αυτό το εμβληματικό ετήσιο γεγονός δεν είναι ένα απλά ένας αγώνας πρωταθλήματος. Είναι ένα πολιτισμικό φαινόμενο όπου οι θεατές παραμένουν προσηλωμένοι όταν η δράση στο τερέν σταματάει», δήλωσε ο Rich Silverstein, συνιδρυτής και συμπρόεδρος της Goodby Silverstein & Partners και πρόσθεσε:

«Υπάρχει μόνο ένα άτομο πάνω στον πλανήτη που θα μπορούσε να πει ότι είναι ο Δίας, και αυτός είναι ο Arnold. Και υπάρχει μόνο μία μάρκα που αξίζει να ονομάζεται το απόλυτο εργαλείο ηλεκτρικής οδήγησης, και αυτή είναι η BMW. Έπρεπε να το δείξουμε αυτό με θεαματικό τρόπο και αυτό θα κάνουμε στις 13 Φεβρουαρίου».

Για την ιστορία, η τελευταία διαφήμιση της BMW σε Super Bowl προβλήθηκε το 2015 με την Katie Couric και τον Bryant Gumbel να θαυμάζουν ενθουσιασμένοι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής της BMW, το BMW i3. Το BMW i3 ήταν πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης.

Με πληροφορίες από CNBC